Ähh. Löst. http://www.mgoldschmidtaviation.dk/ 
Ingen reaktion på min idé om Örebro som kom redan i typ inlägg tre? Direktflyg från CPH, skapliga priser och Star Alliance (så du kommer in i loungen)...
Tack. Men varför är Örebro bättre än Oslo? Marginellt kortare körning, betydligt färre flyg. Avgång 09:30 resp 20:35 från Köpenhamn är inte direkt optimalt. Hem 05:25 resp. 15:35 hem funkar inte heller för den delen (se första inlägget i denna tråd för specifikation).Ingen reaktion på min idé om Örebro som kom redan i typ inlägg tre? Direktflyg från CPH, skapliga priser och Star Alliance (så du kommer in i loungen)...
Tidtabellen från Örebro är förstås anpassad för resenärer som påbörjar sin resa i Örebro (och sedan ska hem), inte tvärtom. För att hinna med flyg som går 15:35 från Örebro måste jag rimligtvis avsluta mötet 13:00, vilket är uteslutet (inte sen eftermiddag).Tänkte bara att det kunde vara bra med kompletterande alternativ 35min närmre.
Tar i praktiken 1h45min från Örebro till Sunne (iom E18 till Karlstad) o man är ju ur Örebro flygplats på typ 5min......vet iofs inte hur det ser ut med uthyrare.
Trodde tiderna skulle funka, men inser att jag kanske läste ditt inlägg slarvigt i mobilen. Läste eftermiddag/kväll , men stod "sen" eftermiddag/kväll.......vilket är efter 17?
Bara att välja själv såklart. Jag hade valt 1h längre bilkörning (när man ändå sitter i den)... Hur lirar anslutningarna till t.e.x. Torsby? Blir restiden mycket längre?