Gone MR:ing. Någon som kommer gissa varifrån kommer jag posta min nästa inlägg?
S stewigriffin Medlem 28 April 2012 #1 Gone MR:ing. Någon som kommer gissa varifrån kommer jag posta min nästa inlägg?
S stewigriffin Medlem 28 April 2012 #3 Här finns det minst 3 terminaler. Mellan A och nästa finns en tunnel. Alla utrop görs på minst 3 språk, ett av dessa hör inte riktigt till denna kontinent. En av lounge är fylld med "folkvalda". Last edited: 28 April 2012
Här finns det minst 3 terminaler. Mellan A och nästa finns en tunnel. Alla utrop görs på minst 3 språk, ett av dessa hör inte riktigt till denna kontinent. En av lounge är fylld med "folkvalda".
Dr. Miles Expert 28 April 2012 #6 stewigriffin skrev: Snabbtåg finns inomhus, utomhus åker man bus. Klicka för att utvidga... Zurich?
S stewigriffin Medlem 28 April 2012 #7 Keep'em coming. Tyvärr vet jag inte hur man laddar bilder från iPad. Wifi ombord, kunde visa flygplatsen ovanifrån. AHO ska vi flytta inläggen till quizz tråden? Jag trodde inte att de skulle bli så många.
Keep'em coming. Tyvärr vet jag inte hur man laddar bilder från iPad. Wifi ombord, kunde visa flygplatsen ovanifrån. AHO ska vi flytta inläggen till quizz tråden? Jag trodde inte att de skulle bli så många.
MarcusC Medlem 28 April 2012 #8 stewigriffin skrev: Gone MR:ing. Någon som kommer gissa varifrån kommer jag posta min nästa inlägg? Klicka för att utvidga... Nu har du ju dragit igång en sådan gissningslek... My second guess; Vancouver?
stewigriffin skrev: Gone MR:ing. Någon som kommer gissa varifrån kommer jag posta min nästa inlägg? Klicka för att utvidga... Nu har du ju dragit igång en sådan gissningslek... My second guess; Vancouver?