Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

Personligen hade jag försökt bli ombokad till CW på en 747-400 istället. Om du kan få 64J/K så har du i princip bättre platser än i F imho. Om du absolut vill flyga F så får du väl ta en dust med BA - jag ger det 50/50 att du lyckas.

Tyvärr är det du stött på helt normalt förfarande hos BA. Om man själv ens tittar på bokningen så kommer ett mail, men om BA gör någon ändring som faktiskt påverkar saker och ting så får man inte veta om det förens man själv tittar på bokningen. Håller med om att det är helt värdelöst.

Jag vill gärna prova på upplevelsen i F, ännu bättre hade det varit på 787-9. Jag hade även sett fram emot att prova Concorde room innan avresa. Skall försöka boka om på något vis, annars får det vara. Jag har bokat UD på 747-400 tillaka, 63J/K. Vad är det som gör rad 64 så mycket bättre än 63. Jag tycker det ser lika dant ut, bortsett från att 64 är sista raden.

Om jag nu lyckas boka om biljetten, vilket jag borde kunna, finns det 777 och 747 att välja på. Vilken har modell tycker ni har bästa F klassen?

Kan bara instämma med @Senator , 747:ans F-kabin är väldigt trång och har lite förvaringsutrymme. Har du inte Guld på BAEC kan du inte heller boka 1A eller 1K på 747:an.

Kan bara instämma med @Senator , 747:ans F-kabin är väldigt trång och har lite förvaringsutrymme. Har du inte Guld på BAEC kan du inte heller boka 1A eller 1K på 747:an.

men jag bokade det i går i alla fall ;) "Beggards can't be choosers".. Min sista 2-for-1 går till JNB med en B747 i F ut och CW hem...

Toppen