Senaste nytt

Inbjudan till SAS dialogmöte Landvetter 13 maj 2016

Lite OT i denna tråd, men...
Det verkar bli ett extra insatt pendlarmöte på torsdag den 14:e april 19:00 på Sturup
(Fick mail om det tidigare idag)

Inser att jag har tabbat mig, kommer ju vara på CBC i Köpenhamn den dagen :-( om nån saknar biljett så går det bra att gå som mig :)

Någon som har en bra ide hur man tar sig till 11,30 mötet från London om är låst till 21,00 Torsdag/dagen innan i just London?
Finns ju ingen direkt kärra till GOT från LHR med SAS och åka via CPH så landar man tidigast 12,25.
Inte heller någon sen kärra med LH på Torsdagen så man kan övernatta i FRA/MUC och ta tidiga flyget till GOT.
Vill helst inte åka BA kärran direkt men får göra det i värsta fall och då landar man 10,30 och kan då delta i roasten!

Any idea?
Need your help ... @Dr. Miles

Någon som har en bra ide hur man tar sig till 11,30 mötet från London om är låst till 21,00 Torsdag/dagen innan i just London?
Finns ju ingen direkt kärra till GOT från LHR med SAS och åka via CPH så landar man tidigast 12,25.
Inte heller någon sen kärra med LH på Torsdagen så man kan övernatta i FRA/MUC och ta tidiga flyget till GOT.
Vill helst inte åka BA kärran direkt men får göra det i värsta fall och då landar man 10,30 och kan då delta i roasten!

Any idea?
Ryan har direktflyg för 119 kr 07.25-8.30 :)
Edit: Vill du lyxa kan du välja Norwegian för 149 kr nån timme senare :)

Any idea?

Annars kan vi ta upp denna problematik på dialogmötet... ;)

(Visserligen gick inte detta med direktkärran heller eftersom även den hade landat försent så...)

Toppen