Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Några dumma frågor som jag inte lyckats reda ut på egen hand sedan jag skaffade Amex i början av februari:

1. Finns det någonstans där man på ett enkelt sätt kan se årets totala spend utan att lägga ihop årets alla utgifter?
2. Finns det på samma sätt möjlighet att se var Eurobonus-poängen intjänats? Eller kan man bara se totala antalet poäng som finns tillgängliga för överföring?
3. Hur lång tid brukar det ta innan man får in de 10000 poängen för nystartat konto? Total spend dessa månader kring 40k, passerade 15 kring 20 feb skulle jag tro.
Jag ringe AmEx och frågade om Eurobonuspoängen. Dom sa att poängen sätts över till SAS den 10:e varje månad men att det kan dröja tom den 20:e innan det syns för oss, beroende på helger etc.

Jag ringe AmEx och frågade om Eurobonuspoängen. Dom sa att poängen sätts över till SAS den 10:e varje månad men att det kan dröja tom den 20:e innan det syns för oss, beroende på helger etc.

Ja, poängen från spend kommer in varje månad. Det är bonusen för nytt konto som jag inte sett.. Men de kommer väl så småningom, antar jag. Om inte får jag väl ringa.

Tack för återkoppling :)

Jag har haft problem med dom senaste 4 värvningarna, inga poäng har dykt upp per auto.
Ringer till Amex och anger personnummer på den jag värvat och så har dom löst det rätt snabbt

Jag har haft problem med dom senaste 4 värvningarna, inga poäng har dykt upp per auto.
Ringer till Amex och anger personnummer på den jag värvat och så har dom löst det rätt snabbt
Samma problem här... senaste tre-fyra har jag behövt ringa för. Den sista behövde jag ringa AmEx fyra gånger (över tre-fyra veckor) för.

Jag har 3 värvningar i år alla poäng kommit in utan dröjsmål så verkar vara ett lotteri det här med värvnings bonusen

Toppen