Trevligt. Jag ska se vad jag kan göra. Storstad, sköna flashbacks från tidigt 2000-tal.Och då var det klart! Pratat med @NotRyan och fått hans välsignelse, preliminärt bokat Storstad (Facebook - Google Maps) för 20 st +- 10 st personer.
Även fixat en rätt bra bubbel-deal... håll i er nu... champagne för 500 SEK flaskan!
Detta kör vi torsdag 19 maj är planen!
Ping @Bryant @011430121 @Agö @nota bene @Tommy @IPC_Mataveri @palmen @telelina som jag spontant kommer på!
Även fixat en rätt bra bubbel-deal... håll i er nu... champagne för 500 SEK flaskan!
Ja det är en av de "vanliga" de kör på glas. Utan att göra allt för mycket "reklam" så: det ser lite annorlunda ut nu, mycket nytt som kommer och det byts ofta.Var där nyligen, då var det Palmers som gällde i baren (nr 7372 på bolaget).![]()
Detta har nu flyttats till lördag 18 juni med tanke på Vi som ska på SAS Meet and Greet Stockholm 19 maj, 2016 (EBD/EBP) | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorOch då var det klart! Pratat med @NotRyan och fått hans välsignelse, preliminärt bokat Storstad (Facebook - Google Maps) för 20 st +- 10 st personer.
Detta kör vi torsdag 19 maj är planen!
Ping @Bryant @011430121 @Agö @nota bene @Tommy @IPC_Mataveri @palmen @telelina som jag spontant kommer på!