Senaste nytt

COOP Medmera mer

Tack så mycket för svaren! Jag ska kolla om man kan sätta in pengar på SAS Mastercard i förväg. Amex har jag nog ingen användning för eftersom jag inte kommer komma upp i 150 000 om året på kortet.

Tack så mycket för svaren! Jag ska kolla om man kan sätta in pengar på SAS Mastercard i förväg. Amex har jag nog ingen användning för eftersom jag inte kommer komma upp i 150 000 om året på kortet.
Om Coop är din huvudaffär lönar det sig att köra med det kortet då det ger betydligt fler poäng än SAS MasterCard.

Om Coop är din huvudaffär lönar det sig att köra med det kortet då det ger betydligt fler poäng än SAS MasterCard.
Blir väl ingen skillnad så länge man kör med ett vanligt Medmera kort + SAS Mastercard? Själva MedMera Mer ger ju inte fler poäng utan det är det underliggande MedMera-medlemskapet som gör det.

Så totalen blir ju 20EB / 100kr oavsett om man kör MedMera+SAS MC eller bara MedMera Mer. Poängdubblingen påverkas ju inte heller av vilket kort man använder.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag skulle vilja betala in pengar först för att slippa krediten. Kan man göra det på Medmera mer? Det finns ett kort som heter betala före men med den får jag inga poäng på annat, bara hos coop och partners.

Jag skulle vilja betala in pengar först för att slippa krediten. Kan man göra det på Medmera mer? Det finns ett kort som heter betala före men med den får jag inga poäng på annat, bara hos coop och partners.
Ja, du kan betala in pengar i förväg på MedMera Mer-kortet. Du måste dock ev. ha någon form av kredit på själva kortet. Men som sagt betalar du in i förväg så använder du aldrig kreditdelen och kan t.ex. ta ut pengar i bankomat utan att ränta uppstår.

Toppen