Fått besked redan idag? Vad har du betalt?Uppgraderad från SAS GO till SAS Plus på SK903 på lördag, 3 personer
.
Japp, betalade 110 eller 120€ per person.Fått besked redan idag? Vad har du betalt?
Jag fick mina uppgraderingar för fredag igår. 4 dagar innan, är det ovanligt?Fått besked redan idag? Vad har du betalt?
Jag trodde det var 72 timmar innan, men har nog tagit fel.Jag fick mina uppgraderingar för fredag igår. 4 dagar innan, är det ovanligt?
Du far val inte andra datumet pa en OT uppgraderad biljett, eller?Har en bokning gjord på Expedia med SK på sträckan ARN-PRG. Funderar på att försöka uppgradera den för 38 euro via OT och se om den går igenom. Vart ringer jag sen om jag vill ändra datum, till SAS eller Expedia?
Ingen aning, tänkte bara att om det blir en Z-klass på den så är den ju full flexDu far val inte andra datumet pa en OT uppgraderad biljett, eller?
Laser man igenom traden sa tror jag folk har lyckats andra bokningen, hur vet jag inte men jag tror inte det ar tillatet - egentligen....Ingen aning, tänkte bara att om det blir en Z-klass på den så är den ju full flex