B
Bryant
Guest
Jag och frun har en weekend bokad utan barn. Vi har inte varit i LA ( på riktigt) tidigare.
Just nu har vi ett rum bokat på Beverly Hilton.
Just nu har vi ett rum bokat på Beverly Hilton.
Agö skrev:Vad har ni tänkt göra? Har ni tänkt att ha hyrbil?Klicka för att utvidga...
Vi delade upp vår senaste vistelse, dels ett (icke-Hilton) hotell vid stranden, dels Hilton Universal City (Hilton Universal City Hotel near Los Angeles som jag tyckte var OK.Bryant skrev:Hyrbil är bokad. Inga direkta planer. Hoppas vi gör mer än sover bort tiden.En dag ska vi möta upp min bror med familj någonstans. De också är på resande fot och kommer att bo i Anaheim.Klicka för att utvidga...
chazzie skrev:Bo nära det ni skall göra om ni kan, det blir lätt 2-3-4 timmar i bilköer om man skall åka genom staden på vissa tider.Klicka för att utvidga...
Tror ev att trådstartaren söker Hilton (ligger ivf i Hiltonforumet).Henrik_B skrev:IC Century City är bra! De har precis avslutat en renovering av samtliga rum. Just nu renoverar de restaurangen som väntas bli färdig inom kort. Ligger nära Beverly Hilton.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:IC Century City är bra! De har precis avslutat en renovering av samtliga rum. Just nu renoverar de restaurangen som väntas bli färdig inom kort. Ligger nära Beverly Hilton.Klicka för att utvidga...
cbroxe skrev:Du kan också kolla in mondrian los angeles hotel. Mycket bra hotell på alla sätt. Gillar man titta på kändisar och vackra människor, samtidigt som man har en bedårande utsikt över LA är detta hotellet..Annars är tyvärr grundtipset (som alltid) när det gäller LA, att lämna sagda stad och bege sig till San Diego.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Rubriken kanske ska ändras?Klicka för att utvidga...
Yes, jag uppmärksammade ju det men kör man "Nya inlägg" eller "Dagens inlägg" ser man ju inte detta om man inte läser det finstilta. Blir också klart lättare att söka senare.Bryant skrev:Kanske. Skriver dock i hiltonforumet...Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Yes, jag uppmärksammade ju det men kör man "Nya inlägg" eller "Dagens inlägg" ser man ju inte detta om man inte läser det finstilta. Blir också klart lättare att söka senare.Klicka för att utvidga...