flum
Medlem
Definitivt. Personligen tycker jag att det vore rimligt att baka ihop EBD och EBP samt sätta en officiell nivå, då med krav på sas-metall.Eivind har lovet akkurat dette i et par intervju. Det blir interessant å se hva det ender opp med.
Definitivt. Personligen tycker jag att det vore rimligt att baka ihop EBD och EBP samt sätta en officiell nivå, då med krav på sas-metall.Eivind har lovet akkurat dette i et par intervju. Det blir interessant å se hva det ender opp med.
Definitivt. Personligen tycker jag att det vore rimligt att baka ihop EBD och EBP samt sätta en officiell nivå, då med krav på sas-metall.
Samt lite HON light @ LHEnig. Lidt ala PPS @ SQ.
Nuvel. Husk at Pandion representerer vel 500 millioner kroner direkte på SAS metall per år, og mange Pandions har sikkert stor innflytelse på hvilke flyprogram som skal benyttes også for andre i samme bedrift. Jeg tipper revenue management vil ha angst om Pandion-gruppen blir "pissed off", og det å fjerne top level er en garantert måte å få mange av oss til å hoppe på en kombinasjon av Norwegian pluss BA, LH, QA etc.Definitivt. Personligen tycker jag att det vore rimligt att baka ihop EBD och EBP samt sätta en officiell nivå, då med krav på sas-metall.
Nuvel. Husk at Pandion representerer vel 500 millioner kroner direkte på SAS metall per år, og mange Pandions har sikkert stor innflytelse på hvilke flyprogram som skal benyttes også for andre i samme bedrift. Jeg tipper revenue management vil ha angst om Pandion-gruppen blir "pissed off", og det å fjerne top level er en garantert måte å få mange av oss til å hoppe på en kombinasjon av Norwegian pluss BA, LH, QA etc.
Enig i at det er få fordeler, men noen finnes jo. Spesielt er det endel udokumenterte fordeler som er viktig, f.eks. at man får hurtig og ekte prioritert hjelp fra trafikkontoret hvis det skjer noe, og nærmest garantert bonusbillett på business selv kort tid før reise, osv. Dette har jeg i alle fall satt meget stor pris på igjennom flere år.Hvorfor? Det er jo begrænset hvor mange ekstra fordele Pandions har i dag, så de kommer nok også til at vinde på det.
I modsætning til PPS,HON,GGL så har Pandions det sku kedeligt på fordels fronten![]()
Precis. Då får de lägga till någon annan perk till oss diamonds.Kanske Diamond kan få 10% årsränta på innestående poäng som perk nu.
Enig i at det er få fordeler, men noen finnes jo. Spesielt er det endel udokumenterte fordeler som er viktig, f.eks. at man får hurtig og ekte prioritert hjelp fra trafikkontoret hvis det skjer noe, og nærmest garantert bonusbillett på business selv kort tid før reise, osv. Dette har jeg i alle fall satt meget stor pris på igjennom flere år.
Slike ting vil nødvendigvis forsvinne hvis dagens 2000 Pandion blir assimilert inn i en stor Diamondgruppe på 60.000 medlemmer. Rett og slett for mange til å få spesialbehandling.
Og selv om de fleste Pandion ikke henger på frequent flyer forum for å bitche over utviklingen, så vil man neppe være interessert i å miste sine privilegier![]()