WTF! kan ju lika gärna klippa guldkortet direkt.
Samma sak här!Någon mer än jag som inte längre kan välja plats online längre ?
Har provat med olika datorer och webläsare men får upp meddelandet nedan varje gång jag går in på en bokning
Visa bifogad bild 50147
Som sagt är jag mycket förvånad också....Någon speciell anledning till varför just 20:00, eller bara snålhet? Märkligt.
Vet vi om sas ledning gömde sig i business under flygningen. Någon som var ombord som har förstahands info om hur det var på första flygningen? Eller är det spekulationer och andrshandsinfo?
Jag förstår att det är tråkigt att inte få mat som passar ens barn. Däremot så är det enligt mig inte tur att ni hade med er egen mat, utan en nödvändighet. Det går ju inte att åka ut och resa utan att ta med sig mjölkersättning till sitt barn om det behövs pga ej amning.SK963 ARN-HKG 28/2-16. Förbeställt infant meal åt dottern som är sex månader, all mat som vi får är avsedd för spädbarn tolv månader plus. På SAS egna sida står dessutom att de ska få soy semp-välling, var ingen sådan i paketet. Vad som är kritiskt här är att fruns mjölkproduktion inte är på topp, så vi kan inte helamma, som tur är så hade vi planerat för att de skulle göra fel och hade med egen mat också. Skrivit till SAS kundtjänst angående detta.
Jag förstår att det är tråkigt att inte få mat som passar ens barn. Däremot så är det enligt mig inte tur att ni hade med er egen mat, utan en nödvändighet. Det går ju inte att åka ut och resa utan att ta med sig mjölkersättning till sitt barn om det behövs pga ej amning.