Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Vem bryr sig om wirren är bortplockad eller inte. All whiskey smakar ju bränd skit! :p

Skämt sido. Kan det möjligtvis vara för diamonds som vill använda loungen vid ankomst för en fördrink innan de drar vidare till stan?

SK963 ARN-HKG 28/2-16. Förbeställt infant meal åt dottern som är sex månader, all mat som vi får är avsedd för spädbarn tolv månader plus. På SAS egna sida står dessutom att de ska få soy semp-välling, var ingen sådan i paketet. Vad som är kritiskt här är att fruns mjölkproduktion inte är på topp, så vi kan inte helamma, som tur är så hade vi planerat för att de skulle göra fel och hade med egen mat också. Skrivit till SAS kundtjänst angående detta.

SK963 ARN-HKG 28/2-16. Förbeställt infant meal åt dottern som är sex månader, all mat som vi får är avsedd för spädbarn tolv månader plus. På SAS egna sida står dessutom att de ska få soy semp-välling, var ingen sådan i paketet. Vad som är kritiskt här är att fruns mjölkproduktion inte är på topp, så vi kan inte helamma, som tur är så hade vi planerat för att de skulle göra fel och hade med egen mat också. Skrivit till SAS kundtjänst angående detta.
Jag förstår att det är tråkigt att inte få mat som passar ens barn. Däremot så är det enligt mig inte tur att ni hade med er egen mat, utan en nödvändighet. Det går ju inte att åka ut och resa utan att ta med sig mjölkersättning till sitt barn om det behövs pga ej amning.

Jag förstår att det är tråkigt att inte få mat som passar ens barn. Däremot så är det enligt mig inte tur att ni hade med er egen mat, utan en nödvändighet. Det går ju inte att åka ut och resa utan att ta med sig mjölkersättning till sitt barn om det behövs pga ej amning.

Huvudsaken är väl att SAS inte levererar enligt beskrivning och inte till hela målgruppen? De har ju hennes födelsedag. Nu har det inte med SAS att göra, men det räcker med delamning och mat eller mjölkersättning. Hon behöver inte bägge delarna, utan föredrar faktiskt mat före mjölk. Därför hade vi all mjölkpulver i incheckningen, eftersom det går ändå köpa på plats om bagaget skulle komma bort. Inte bara Sverige som har tillgång till ersättning. Och så hade vi barnmat i handbagaget som tillskott till amningen om SAS skulle missa, vilket de gjorde. Vi är inga som åker och riskerar vår unges hälsa, men folk som inte är medvetna kanske inte vet om att de får ta barnmat genom säkerhetskontrollen och precis som vi trippelkollat med SAS att beställningen är med.

Edit: Minskade hetsen

Last edited:
Toppen