Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter med en god öl på Kiruna flygplats i väntan på flyget till ARN. Knökfullt minst sagt... Ska ner till Mora på lite helgjobb, så det blir vidare med tåg från ARN vid 16-tiden.

sitter i JNB *A lounge vad den nu heter med öl och en egen liten påse chips.
de är kvar sen fotbolls VM men man slipper den gemensamma skålen

Lufthansa Business Lounge Athen efter en fantastisk flygning med Aegean i Business. Svårslagen mat och service ombord.

image.jpeg

Hälsning från Admirals Club på Raleigh-Durham International (RDU). Ska med AA2067 till Chatlotte för att sen åka vidare med AA1799 till SFO. 270TP för denna tripp. Smått galet bra intjäning ju. :) nu behöver jag inte fler TPs iofs, så jag får väl låtsas jag är på väg mot GGL. ;)

Hälsning från Admirals Club på Raleigh-Durham International (RDU). Ska med AA2067 till Chatlotte för att sen åka vidare med AA1799 till SFO. 270TP för denna tripp. Smått galet bra intjäning ju. :) nu behöver jag inte fler TPs iofs, så jag får väl låtsas jag är på väg mot GGL. ;)
GUF-vouchers, ju!

Befinner mig nu i Admirals Club på Charlotte-Douglas (CLT). Lite mosig pga jetlag och en väldigt sen natt igår (jobb, inte partaj :) ). Kommer nog sova lite på nästa flight. Nästan 6hr till San Francisco, så lär nog inte sitta och glo inte. :)

• Gilla
Reactions: doc
God morgon från loungen på Hilton Beijing airport.
Kom fram 00:30 lokal tid i natt och en energisk receptionist erbjöd mig att bli uppgraderad pga mitt Silverkort.
Så fick 6 timmars sömn i en 130kvm svit i två plan.

Flyger till Köpenhamn med SK996, så är i loungen från 13:00 om någon mer är här.

LIST Blue lounge på väg mot PDL på KLMs rea...

Hann med ett möte i Lissabon i alla fall! Ganska tråkig Lounge (Blue lounge) utan vettig mat - bara några ostmackor och kakor.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen