Nej det ska inte behövas, i alla fall inte när jag gick dit sist. Men skulle man bli nekad så är det bara att ta tåget från B till Z. Loungen är för övrigt identisk med den i Schengen, så ingen idé att gå igenom allt krångel för att komma dit, såvida man inte ska flyga från Z förstås.Dä behöver man boardingpass antar jag?
Jag hade för mig att säkerhetskontrollen inte släpper in resenärer utan Z-boardingkort, men jag kan ha fel.Man behöver till Z men inte till B?
Vad är skillnaden?
Du går ju inte genom någon ny säkerhetskontroll för att komma till Z, du går genom tunneln mellan B och A, sedan knallar du upp innanför security till passkontrollen i Z...Jag hade för mig att säkerhetskontrollen inte släpper in resenärer utan Z-boardingkort, men jag kan ha fel.
Tusan att jag missade detta när jag var på Frankfurt häromveckan!10€ för 10g kaviar och en glad asiat utan kunskaper i engelska som bjöd på en voucher för ett glas Champagne.
Haha, precis min tanke. "Vad är det för fel med denna" blir alltid svaret på frågan om vi ska gå till nästa...Ibland önskar kan man önska att man reser ensam så det finns lounge-hopping möjligheter. FruBrandten sitter helst på samma ställe, speciellt om vi har ont om tid.![]()
Låter som ni behöver uppgradera till Fru 2.0. Då är det inget gnäll om sådant.