Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på IHG (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn)?

4 nätter på Intercontinental Koh Samui baan taling ngam resort:

Första två nätterna bokade med ambassador certificate. Tropical suite
De andra två bokade deluxe rum för poäng.

Är platinum ambassador.

Fick 4 nätter i "Honey moon suite".
Trevligt, annorlunda rum med öppen planlösning på 120 kvm där sängen är placerad helt central på ett podium.
 

johhenrik

Medlem
Hade en natt på IC Park Lane förra veckan. Bokade 2 rum, billigaste kategorin. De uppgraderade både mitt och min kollegas rum till Executive room. De extendade också mina benefits till min kollega, så som fri minibar och film etc. Vi fick rummen bredvid varandra, så vi kunde öppna dörren mellan oss, så det kändes som en liten svit. @Concorde bodde också där, så vi hade tre fria minibarer till förfogande. :)

Det är inte ett billigt hotell, men de har alltid bra service.
 

TallA

Medlem
IC Carlton Cannes bokade 2 nätter i lägsta rumkategori med Ambassdor weekend cert.
Blev uppgraderad till rum med utsikt över havet.

Förövrigt så är detta i min mening ett bra hotell.
 

seppma

Medlem
Crowne Plaza i Helsingfors har jeg blitt oppgradert varje gång, lite variert från clubrom til junior suite. De gånger dissa rommen var opptatt har jag alltid fått tilgång til clubloungen. Är ambassador platinum medlem.
 
Crowne Plaza i Helsingfors har jeg blitt oppgradert varje gång, lite variert från clubrom til junior suite. De gånger dissa rommen var opptatt har jag alltid fått tilgång til clubloungen. Är ambassador platinum medlem.

Samma här. Senast nu i veckan, bokade standard och fick junior Suite med lounge, likaså för några veckor sedan. Höll på med Indigo Bulevardi i höstas, trevlig inredning och god frukost, men insett att det är ganska lite Bang for the buck i övrigt.
 

nissefalk

Medlem
Ingen uppgradering på Intercontinental Miami igår men lyckades som Platinum Medlem prata till mig frukost biljetter för 4 pers x 2 nätter som visade sig vara värda totalt 264 USD inklusive skatt....
 

johhenrik

Medlem
Holiday Inn Ariel Heathrow

Bokade ett standardrum och uppgraderad till ett dubbelrum. Jag undrar vad för skokartong jag bokat, för detta är min uppgradering. :)

image.jpeg
 
Toppen