Senaste nytt

Test av olika brusreducerande hörlurar

Har själv Bose QC25, mycket nöjd med det, dock kan basen kännas lite tunn. Viktigt när man väljer att köpa brusreducerande lurar är vara medveten om att det kan känns som det trycks på huvudet/öronen, samt att vissa personer kan uppleva illamående till följd av brusreduceringen.
 

El Oso

Medlem
Jag kan varmt rekommendera Beoplay H8 som dessutom har en bra bas om man nu tycker om sånt.
Har haft mina nu i 6 månader och att man dessutom själv kan uppdatera mjukvaran är ett otroligt plus .
 
H8 har en mycket effektiv brusreducering Och fungerar utmärkt på flyget. Ska du kolla på film kan du koppla in sladden och adaptern. För att sedan slå på bluetoothen när du har landat och gå trådlöst.

Intressant, har du (eller nån annan givetvis) jämfört med Bose Q15, Q20 eller Q25?
 

El Oso

Medlem
Jag personligen tycker överlag att Bose Q- modeller har väldigt bra ljud men är lite för plastiga för min smak och försöker undvika sladdar i den mån jag kan:). Jag rekommenderar att du tex går till humlegardsgatan 20 om du har vägarna förbi. För den butiken säljer nästan uteslutande B&O, Play och Bose. Så du får chansen att finna vad som passar just dig bäst. Jag önska jag kunde vara till större hjälp, men detta med ljud är så individuellt. Jag önskar dig all lycka i din jakt! @Christiansson
 
Jag personligen tycker överlag att Bose Q- modeller har väldigt bra ljud men är lite för plastiga för min smak och försöker undvika sladdar i den mån jag kan:). Jag rekommenderar att du tex går till humlegardsgatan 20 om du har vägarna förbi. För den butiken säljer nästan uteslutande B&O, Play och Bose. Så du får chansen att finna vad som passar just dig bäst. Jag önska jag kunde vara till större hjälp, men detta med ljud är så individuellt. Jag önskar dig all lycka i din jakt! @Christiansson
Tack för det, jag har QC20i just nu som funkar rätt bra, bytte från QC15, så det är min referens, men jag är ju alltid öppen för någonting bättre.
 
Toppen