011430121
Medlem
Förmodligen har bäst före datum passerat, det var ju dock två år sedan.2014 tog jag premiumplusbiljetter, men då ingick picknickkorg också. Det var mycket trevligt. Det verkar dock inte finnas i år.
Förmodligen har bäst före datum passerat, det var ju dock två år sedan.2014 tog jag premiumplusbiljetter, men då ingick picknickkorg också. Det var mycket trevligt. Det verkar dock inte finnas i år.
Är du fortfarande kvar på BA784? Jag ser inte den som val när jag försöker boka nu...Jag är tillbaka på BA784
Ja, jag kollade precis BA784 kl 18:20 17/7Är du fortfarande kvar på BA784? Jag ser inte den som val när jag försöker boka nu...
Är du fortfarande kvar på BA784? Jag ser inte den som val när jag försöker boka nu...
Det kanske bara går boka om man är GGL, eftersom jag inte hittat flighten sedan dess jag blev ombokad.Ja, jag kollade precis BA784 kl 18:20 17/7
Om jag skulle delta detta, skulle jag bo på Park Inn Heathrow som vanligt.I och med Hiltons flash sale finns det några prisvärda alternativ på Hotell just nu.
Jag bor gärna där andra tänker bo. Antar att det är några som kör Park Inn på flygplatsen "som vanligt" och några som kör Hilton inne i stan.
Hilton "T5" £87
Hilton Bankside £149
Hilton Metropole £129
Conrad för £200
Tower Bridge £169
mfl
Om? När!Om jag skulle delta detta, skulle jag bo på Park Inn Heathrow som vanligt.