Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Kimmen00

Medlem
Blev inge CU i fredags till Hong kong.. Både plus och C var dock fulla vid boarding men då hade det skett många upgrades enligt CC.
 

Thornado

Medlem
Det verkar gå troll i mitt resande. Har fortfarande inte lyckats flyga minus på långdistans (men jag klagar inte).

CU till Plus ARN-ORD imorgon :D

Då ses vi ombord. Tyvärr så tyckte varken OT- eller CU-gudarna att jag ska åka något annat än Go.
Om du väljer plats 27B så kan jag dock sitta och sparka i din stol under hela flighten. :)
 

011430121

Medlem
I bland, ändrar till oftast så förstår jag mig inte på det här med uppgraderingar. Flygning imorgon ARN-HKG sökte OT från M till Y eller C fick nej i eftermiddags, klockan 18,00 i dag kom ett erbjudande om att köpa uppgradering för 1995 kr till Y eller till C för 4995 kr, klockan 19,47 kommer ett mail om att jag har fått en CU till Y!
Kommer att få 385 € tillbaka från OT. Skall försöka att komma till C för 25.000 EB poäng. Betalade för biljetten 2995 kr.
Får poäng för M, hade det blivit OT skulle jag ha fått poäng för C.
Jag älskar det här med flyg och flygbolag.
 

Thornado

Medlem
I bland, ändrar till oftast så förstår jag mig inte på det här med uppgraderingar. Flygning imorgon ARN-HKG sökte OT från M till Y eller C fick nej i eftermiddags, klockan 18,00 i dag kom ett erbjudande om att köpa uppgradering för 1995 kr till Y eller till C för 4995 kr, klockan 19,47 kommer ett mail om att jag har fått en CU till Y!
Kommer att få 385 € tillbaka från OT. Skall försöka att komma till C för 25.000 EB poäng. Betalade för biljetten 2995 kr.
Får poäng för M, hade det blivit OT skulle jag ha fått poäng för C.
Jag älskar det här med flyg och flygbolag.

Precis samma sekvens av händelser skedde för mig när jag åkte ARN-HKG förra fredagen. Se till att inte vänta för länge i loungen, utan gå till servicedisken direkt om du ska uppgradera till C dock. Jag hade också tänkt göra det, men C var fullt när jag väl kom dit.
 

Kimmen00

Medlem
Ingen CU på flighten HKG ARN nu idag. Sitter på planet och räknade till minst 8 tomma rader i Plus. Jäkla dåligt tycker jag.. Har 0/4 så jag tror inte på detta med CU förrän jag får en ;).
 
Toppen