Jag tycker att deras frukostbuffe var super! Bättre än vilket svenskt hotell som helst.Sitter i KLM Crown Schengen på AMS just nu och skulle beskriva den som "helt ok". Den är som sagt större nu, så kanske lite lugnare än när jag var här sist. Skulle däremot inte vilja sitta i "matsalen" som är rätt stökig. Fåtöljerna borta vid rökrummet ger en avkopplad stund. Dusch inom Schengen är väl också bra, jämfört med de få andra lounger jag besökt i Europa.
Jag tycker att deras frukostbuffe var super! Bättre än vilket svenskt hotell som helst.
Precis min bild. Detta är lounger där du gott kan vänta en timme eller två men inget jag skulle besöka för besökandes skull.Sitter i KLM Crown Schengen på AMS just nu och skulle beskriva den som "helt ok".
Kan man verkligen ta sig in Etihad F Lounge i LHR med Alitalia Platinum?
Det finns ju tre lounger inom 2E, på din beskrivning tror jag du är vid M gaterna, då jag inte skulle beteckna de två andra som ljust luftigt och nytt!2E Charles de Gaulle är en utmärkt lounge där man kan roa sig med businessclass-vinerna, chark, ost, smårätter, Clarins spa, sköna fåtöljer att vila, i, ljust, luftigt och nytt...