Brandten skrev:När jag blev kvalificerad för EBG nyligen så skickade FruBrandten ett grattis meddelande och frågan "vad ska du välja ur Goodie Bagen?"VA! Goodie Bag tänkte jag.... ringde till SAS Guld support och sa att jag minsann skulle välja något men såg inte VART jag kunde välja? Hon sa snällt: Det gäller inte Guld.Snopet...Klicka för att utvidga...
...alltså får man välja en gång till när man kommit över i ny kvalificeringsperiod?simon_says91 skrev:Valde en kaffemaskin, dricker dock inte kaffe men de andra valen verkade hopplöst tråkiga... Får ju välja en till efter 1 februari så hoppas de kommer något kul då! En poängboost kanskeKlicka för att utvidga...
Ja.Stefan62 skrev:...alltså får man välja en gång till när man kommit över i ny kvalificeringsperiod?Klicka för att utvidga...
Ja jag kikade också nyss, inget spännande alls har dock till juni på mig att bestämma mig.Flyerbandit skrev:Ser fortfarande magert ut i valen man kan göra för goodie bag. Har inte plockat ut i min andra Diamond-period än, måste välja nu i februari. Första året var det ju bättre grejor, fortfarande nöjd med att plockat ut Marshall-lurarna. har inte så stor tilltro till att det kommer ngt nytt nu i februari, så det blir väl biobiljetter eller SwimsKlicka för att utvidga...
Ja tills dess måste SAS ha förnyat utbudet.Timotey skrev:Ja jag kikade också nyss, inget spännande alls har dock till juni på mig att bestämma mig.Klicka för att utvidga...
Flyerbandit skrev:Ser fortfarande magert ut i valen man kan göra för goodie bag. Har inte plockat ut i min andra Diamond-period än, måste välja nu i februari. Första året var det ju bättre grejor, fortfarande nöjd med att plockat ut Marshall-lurarna. har inte så stor tilltro till att det kommer ngt nytt nu i februari, så det blir väl biobiljetter eller SwimsKlicka för att utvidga...
Nej du får inga checkar, bara fyra stycken sifferkoder som du använder att betala med. Skriv ut direkt från hemsidan alt. bekräftelsemailEBGGOT skrev:Har jag missat något tro? När man beställer biobiljetter får man inte fysiska checkar hem då?Klicka för att utvidga...
Någon som vet hur länge koderna är giltiga?MBA skrev:Nej du får inga checkar, bara fyra stycken sifferkoder som du använder att betala med. Skriv ut direkt från hemsidan alt. bekräftelsemailKlicka för att utvidga...
Hmm, då går nog mina ut snart. Kan man se någon stans hur länge jag har kvar på de 8 månaderna?AtleFlyg skrev:8 månader från inköpstillfälletKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Hmm, då går nog mina ut snart. Kan man se någon stans hur länge jag har kvar på de 8 månaderna?Klicka för att utvidga...
Hur snabbt brukar mailet komma? Beställde för några veckor sedan. Kanske fastnat i spamfiltret.AtleFlyg skrev:Nix, värdecheckar på mailenKlicka för att utvidga...