Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Då kom man i "mål" igen, dessvärre så har jag ca 20-25 K EuroBonus poäng som kommer att komma på denna sida av intjäningsperioden skulle vara skönt att ha dem i botten på nästa års intjäningar men sådant är ju inte reglerna. (ännu?)
Lite häftigt att ditt EuroBonus konto har existerat längre än mig. En månad längre för att vara exakt! ;)

Nu blir det lite OT: Kommer att ha BA Gould från fram till sep.2017 lägga inte någon krut för att åter kvalvisera mig för det. Gräset var inte grönare, upptäckt det efter 3 års otrohet.
Tror att det är något med din relation till det bolaget som inte riktigt stämmer... Du kanske dock vågar prova om du får tillräckligt med champagne innan boarding igen?

Själv har jag inte riktigt återkvalat ännu - med bryt 1 JAN har jag inte kommit upp i mer än drygt 30k ännu. Räknar med att spränga Diamondgränsen i April.

Nu är det nära! Period går ut 29 Feb och gjorde en flight i helgen, så det räcker med råge.
upload_2016-2-22_13-45-58.png

Snart behåller jag Diamond ett år till trots några månader kvar av perioden.

Jag är ny på forumet och har läst igenom delar av tråden, speciellt de senaste sidorna. Mina erfarenheter med nästan 120 flygningar per år är att jag i princip alltid har en tom stol jämte mig vilket uppskattas enormt. Så någon form av seat block finns

När det kommer till uppskattning så har jag bara blivit hälsad på en gång och då av en gammal dam på Lufthansa som välkomnade mig med Willkomen bei uns Herr Efternamn. Annars aldrig.

Och frasen "Du är diamond va?" när man beställer en dryck börjar bli väl uttjatad...

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    49,9 KB · Visningar: 303
Då är man ytterligare ett år som Diamond och klarade av Bonus Challenge med en enkel tripp till HKG.
Och nu i väg till oneworld AA och för att säkra upp för i år..:)
sas klart.jpg

Toppen