Timotey
Medlem
+1Jag försöker nog hellre överleva på luft än den där i alla fall, inte min typ av mat.
+1Jag försöker nog hellre överleva på luft än den där i alla fall, inte min typ av mat.
Det är bra om man vill äta på en gång. Men ingen höjdare att spara. Framförallt till frukost gillar jag McDonald's! Kul kuriosa är att jag jobbade på McDonald's på centralen i min ungdom .McDonalds!
Ja, jag håller med om att det är ett ganska saftigt pris! 3 för 99 kr låter osannolikt billigt!Brukar jag också köra även om jag tycker det har blivit lite dyrt. Förut kostade det 99 kr för 3 mackor
Någonting på Panini måste jag testa iaf, har aldrig ätit någonting därifrån innan!Paninis DQL-sallad! Man är mätt i ett dygn efteråt![]()
Har de varm take away? Dom har lådor som ligger där men jag har aldrig provat dom. Däremot ätit där och varit väldigt nöjd.Luzette, tveklöst.
OT: Var på ett gigantiskt smokehouse i Austin igårkväll. Beställde in någon slags mix-tallrik men diverse kött. Visade sig att den kom med bruna bönor, potatissallad och coleslaw som jag inte öht rörde. När servitören kom och undrade ifall jag ville ha det i en doggy bag så förklarade jag att jag helst höll mig borta från allt som kan klassas som grönsaker. Svaret blev enkelt: "I understand Sir, I'll get these contaminants out of your way..."Jag försöker nog hellre överleva på luft än den där i alla fall, inte min typ av mat.
Vet inte om de kan värma den, mycket möjligt men lådorna ser oftast riktigt trevliga ut. Synd att Gooh stängde tyckte att det faktiskt var riktigt bra särskilt när jag dagspendlade mycket.Har de varm take away? Dom har lådor som ligger där men jag har aldrig provat dom. Däremot ätit där och varit väldigt nöjd.