Senaste nytt

Bästa take-away på Stockholm C

Panini är stabilt, brukar köra dem ett par ggr i veckan. Deras wraps är något små, annars är biffnudel sallad (måste m tamarind dressing!), kyckling-pomelo och kyckling-pancetta m mandel mina favoriter...

Har någon testat take-away på råbiff hos Luzette?

Jag försöker nog hellre överleva på luft än den där i alla fall, inte min typ av mat.
OT: Var på ett gigantiskt smokehouse i Austin igårkväll. Beställde in någon slags mix-tallrik men diverse kött. Visade sig att den kom med bruna bönor, potatissallad och coleslaw som jag inte öht rörde. När servitören kom och undrade ifall jag ville ha det i en doggy bag så förklarade jag att jag helst höll mig borta från allt som kan klassas som grönsaker. Svaret blev enkelt: "I understand Sir, I'll get these contaminants out of your way..."

Har de varm take away? Dom har lådor som ligger där men jag har aldrig provat dom. Däremot ätit där och varit väldigt nöjd.
Vet inte om de kan värma den, mycket möjligt men lådorna ser oftast riktigt trevliga ut. Synd att Gooh stängde tyckte att det faktiskt var riktigt bra särskilt när jag dagspendlade mycket.

Toppen