Senaste nytt

Pris för att uppnå Diamond

Två ToR i Plus till Europa via ARN/OSL kommer ge dig dryga 11k EB-poäng. Flera destinationer i Tyskland (tex Berlin, Hamburg) brukar gå att hitta för ~2500kr även på helger.

Väldigt bra input och frågeställningar!
Får mig att fundera över mitt resemönster och ifall det är värt priset.
Jag reser 2-3 long hauls per år. Fr.o.m. förra året strävar jag att åka business. Jag väljer bort SAS pga priset. När det gäller inom europa så väljer jag SAS 99% av gångerna. Det blir ungefär 10-15 t/r i Go.
Det som tar emot att göra MR till ex Hong Kong är just att flyga economy!
Två ToR i Plus till Europa via ARN/OSL kommer ge dig dryga 11k EB-poäng. Flera destinationer i Tyskland (tex Berlin, Hamburg) brukar gå att hitta för ~2500kr även på helger.
Jag har kollat på olika destinationer inom europa med SAS plus men ingen av de kommer nära runt 5000poäng...

Om du kör med ett intranorden-hopp så får du (750+1500)*2=4500p plus EBG-bonus i plus saver, kör du full-plus så får du istället (1000+2000)*2=6000p plus EBG-bonus...
SAS points charts - SAS

Kör arn-cph-lhr eller arn-cph-ham ger 5630 p i Plus.. vid kampanjpris går det att få billigt, tex betalade jag 2200 för arn-cph-lhr förra veckan i Plus (bokat under deras 1 miljon billiga biljetter)

Kör arn-cph-lhr eller arn-cph-ham ger 5630 p i Plus.. vid kampanjpris går det att få billigt, tex betalade jag 2200 för arn-cph-lhr förra veckan i Plus (bokat under deras 1 miljon billiga biljetter)
SAS appen måste ha krånglat för nu när jag söker så får jag 5000+ poäng på arn-cph-lhr eller arn-cph-ham Tack för tipset!

Jag försöker hitta flyg nu under now or never sas plus kampanjen till london och hamburg via köpenhamn. Men lyckas inte hitta några prisvärda flyg under en lördag eller söndag. Tar gärna emot tips ifall någon hittar!

Toppen