Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Jag fattar inte hur ni känner igen alla dessa människor? Ibland får jag någon "kändis" utpekad men jag känner aldrig igen dem :( Ibland kan ansiktet kännas välbekant men då kan jag inte placera dem...
Exakt!

Hade en av de spanska Moto GP förarna framför mig i C BCN-MAD i Söndags, baserat på att han pratade med sin mor på spanska/engelska blandat på telefon i loungen om varvtider och sedan satt och analyserade video hela flygningen av kurvtagningar, krascher etc.

Inte alls insatt och skulle max känna igen hälften av F1-förarna.

Satt några rader framför prins carl-philip nyss, de hade sista raden i plus som las till tidigare idag, packat överallt, tror jag och min granne var ensamma om blockat mittsäte. :)

Jag skulle säga att det är den största kändisen som har nämnts i denna tråd!

Har nog tyvärr svårt att hålla med dig i detta fallet, skulle det inte varit för tröjan som det stod Dr Alban på turne så skulle jag inte ens känt igen honom. :(
Björn Ulvaeus som jag "mötte/såg" på London flyget i november klassar jag nog som större kändis alla dagar å hans (ABBA´s) musik kan man lyssna på än idag:)
Men men, smaken e ju som baken, delad...:D

Det som var hett i Sverige på 90-talet har nu nått våra östra grannar! :rolleyes:;)

Han och en kollega pratade om Pandora vid ombordstigningen - det verkar även som hon har en stor publik i Finland... ;)

"Bästa passagerare, välkomna till Helsingfors flygstation. Tänk på att ställa fram klockan en timme, och ställa tillbaka almanackan tio år".

"Bästa passagerare, välkomna till Helsingfors flygstation. Tänk på att ställa fram klockan en timme, och ställa tillbaka almanackan tio år".

Sakta börjar Finland ta sig i från 90-talet genom att låta affärer vara öppna på lördagar och söndagar! ;) Vem vet, snart kanske musiken kommer ikapp också.

Toppen