Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Fungerar fortfarande tidigare koder för 2-4-1's och 4-4-2's? Har laborerat med ons-sön samt fre-sön på flertalet hotell, på olika datum inom Sverige och Europa men får bara upp meddelandet:

"Please correct the areas marked below.
The promotional code is invalid for the selected hotel brands"

Fungerar fortfarande tidigare koder för 2-4-1's och 4-4-2's? Har laborerat med ons-sön samt fre-sön på flertalet hotell, på olika datum inom Sverige och Europa men får bara upp meddelandet:

"Please correct the areas marked below.
The promotional code is invalid for the selected hotel brands"

Jag har samma problem och det var denna förmån som gjorde det värt att vara guld i CC då uppgraderingar och övriga förmåner kändes som att spela tombola, beroende av dagsformen på incheckningspersonalen.

Vilka koder använder ni? Testade själv igår och märkte att vissa nätsidor/forum anger fel kod.

RSGP1P1 fungerar fortfarande. Tillgänglighetsutbutet är dock kraftigt varierande det senaste året upplever jag.

Skärmklipp.PNG

Är alla New World Hotels del av Rezidor? Är det bra att bli aktieägare efter man bokat för att bli Carlson Guld eller ska man spara det till nästa gång? Får man något mer än billigare i restaurangen om man gör det nu 1,5 månad innan resa?

Om man blir inbokad pa Radisson av ett flygbolag. Får jag poäng för natten. Ok det är inte jag som betalar men ändå, ja flygbolag har rabatt pris men endå

Tror inte man ska räkna med att få poäng om man blir inbokad av ett flygbolag. De gånger det hänt mig (visserligen aldrig på Radisson, men på ett par andra kedjor) så har jag inte fått något, vare sig statusförmåner eller poäng.

Tror inte man ska räkna med att få poäng om man blir inbokad av ett flygbolag. De gånger det hänt mig (visserligen aldrig på Radisson, men på ett par andra kedjor) så har jag inte fått något, vare sig statusförmåner eller poäng.

Då får jag vara nöjd med uppgradering till bc rum när jag visa medlemkortet

Toppen