Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

Det var, precis som det alltid brukar bli när man träffar folk från BC.se, jättetrevligt igår! Ser redan fram emot nästa träff.

Tack för en mycket trevlig kväll! Tiden bara rann iväg och helt plötsligt hade åtta timmar passerat. Lördagen blev dock betydligt segare.

Hur länge var folk kvar på monks?
Vi hjälpte personalen att stänga...;)

Blev det inga bilder från gårdagens träff?
Jag brukar ta med kameran men hade ganska mycket annat att släpa på denna gång. Vet inte om det finns andra som tagit kort.

Sista fredag före lönen(25:e för de flesta) är ganska bra dag för sådan träff då det tenderar att finnas mindre folk. ;)

OT:
Jag har aldrig förstått på folk som spenderar upp sin lön före lönedag och tar SMS lån...

Sista fredag före lönen(25:e för de flesta) är ganska bra dag för sådan träff då det tenderar att finnas mindre folk. ;)

OT:
Jag har aldrig förstått på folk som spenderar upp sin lön före lönedag och tar SMS lån...

Det är folk som läst för många av dina Deals här på forumet! ;)

Dt var kul och trevligt, kul att så pass många kunde komma!
Hoppas vi kan få till dessa träffar mer regelbundet, då blir det också lättare för var och en att planera, boka in, etc.

Tack för i afton, efter en alltför tidig sorti... Flyget går!
Kul att träffas i verkliga livet och få lite ansikten till användarnamnen.

Detta var mitt första besök på Monks och det blev att prova ett par goda IPA.
Sitter nu på Arlanda Express och det var just nu inte läge för att enda toaletten ombord skulle vara ur funktion...

Trevlig kväll önskas er som är kvar och på återseende vid någon annan träff, alternativt Farnborough!

Kul att du kom till Monks! Hoppas vi får tillfälle att ses ånyo. Du får berätta om din flygning med ET. Vill veta allt! :)

Last edited:
Toppen