Senaste nytt

Radisson Blu Hotel Shanghai New World - Erfarenheter?

Aha, det låter som att jag alltså bör välja något annat. Något av de andra Radissons som rekommenderas, eller nått som jag även som statuslös borde titta närmare på?

Aha, det låter som att jag alltså bör välja något annat. Något av de andra Radissons som rekommenderas, eller nått som jag även som statuslös borde titta närmare på?
Missförstå mig rätt. Som förstagångsbesökare är det häftigt, men det räcker gott så.
Ska du titta på annat rekommenderar jag Waldorf Astoria eller Fairmont Peace Hotel vid The Bund.

Tänker nog boka detta hotell ! Hur ska jag tänka med frukost ?
Är Golde Elite ingår frukost för mig och min familj om jag bokar ett rum utan frukost ? Eller måste jag boka med frukost ?
Frukosten är viktig då Fru Anfield och unge Herr Anfield är som fågelungar och behöver mat när dom slår upp ögonen.

Själv nöjer jag med lite fika !

Tänker nog boka detta hotell ! Hur ska jag tänka med frukost ?
Är Golde Elite ingår frukost för mig och min familj om jag bokar ett rum utan frukost ? Eller måste jag boka med frukost ?
Frukosten är viktig då Fru Anfield och unge Herr Anfield är som fågelungar och behöver mat när dom slår upp ögonen.

Själv nöjer jag med lite fika !
Jag tycker dessutom att frukosten på detta hotell var dålig med asiatiska mått mätt.

Står i valet och kvalet !
Funderar på att boka ett Business rum på detta hotell någon som har bilder från Business loungen ? Vad serveras där ?
Vart ligger den ?

Toppen