Senaste nytt

Hilton Promotion Code

Någon som fått problem och behövt visa ID?
Jag är alltid lite nervös över sånthär!

"Book exclusive MVP rates and strike gold faster than ever

"As a valued, coach, leader or participant of group travel for sports, we invite you to receive a discount off the best available rate at participating hotels in the Hilton Worldwide portfolio. Find hotels above to get your team's next trip started.

You're also eligible to achieve Hilton HHonors™ Gold status in just 4 stays in 90 days. Register now and learn more about this exclusive offer.

Please note: You must be an athletic administrator, athlete, or affiliated with a sports entity, sports-related company, sports group or event to be eligible. You will be asked to show credentials, such as an official business card designated with your team logo, etc."
"

När jag en gång i tiden började med hilton, så var det genom en challenge. När jag signade upp för den så blev jag tillochmed uppmanad att använda MVP, så det är klart det funkar!

Vad jag vet får alla HHonorsmedlemmar andvända MVP och det är precis som vilken stay som helst. Är dock alltid värt att även kolla AAA-raten som ofta kan vara minst lika bra.

Jag hade 5 Hiltonstays i USA på MVP-rates i november, ingenstans krävdes det något ID.

Sen råkade jag ha en fullt giltig idrottslegitimation ändå, men behövde aldrig använda den. (Villkoret ovan lades till efter att jag bokade.)

Jag har för mig att jag inte sett det kravet tidigare heller....

Jag hade 5 Hiltonstays i USA på MVP-rates i november, ingenstans krävdes det något ID.

Sen råkade jag ha en fullt giltig idrottslegitimation ändå, men behövde aldrig använda den. (Villkoret ovan lades till efter att jag bokade.)

Det går utmärkt att använda koden då den gäller friends of de olika idrotterna ;)
Och vem är inte vän till bättre pris ?
Jag har använt koden senaste året ominte längre.

Använde USOC-koden ovan vid bokning på både Oahu och Maui nyligen. Inga
problem och ingen som efterfrågade någon slags leg.

@Tommy Tack för tipset !

Det där är inte så enkelt att få någon rätsida på, men för USA rekomenderas det det att man skriva ut ett tilläggskort.
Motormännen kräver inloggning men den norska varianten kan man se via den här länken
Tilleggskort for Show Your Card & Save til bruk i USA | NAF

USA och Kanada - Motormannen.se

AAA:s sida
Welcome AAA Affiliates
Det svenska tilläggskortet kräver (numera?) ingen inloggning. Finns att skriva ut här:
https://www.motormannen.se/media/3128/aaa-motormannen-rabattkort.pdf
För Hiltonhotell ska man dock uppge koden 586R istället för bara 586 (Källa: USA och Kanada - Motormannen.se )

Inför en stundande USA-resa har jag kollat in följande promotion Hilton Worldwide | United States Olympic Committee

Tolkar jag det rätt att det räcker att vara supporter till någon av sporterna för att utnyttja koden? Har någon på forumet nyttjat denna promotion?

(Jag har kopierat in terms & conditions nedan.)

"Stays are subject to availability. Discount rate is based on the Best Available Rate which is a specific rate type that varies depending on time of purchase, is unrestricted, non-qualified and excludes discount rates. Each hotel has a policy addressing cancellations and/or blackout dates that may apply. Rates will vary based on individual hotels and specific travel dates selected. Each hotel has a policy addressing cancellations and/or blackout dates that may apply. Unless otherwise stated, quoted rates are per room per night, based on double occupancy and do not include taxes, gratuities, incidental charges or resort fees (where applicable). This offer may not be combined with other select promotions, offer or discounts and is not valid for existing reservations or groups. Offer components are non-transferable or redeemable for cash, and cannot be used during future stays. Hilton Worldwide will offer 1% of the nightly room rate, excluding tax and incidentals, of a completed stay associated with qualifying stays as a rebate to participating national governing bodies and national sports federations. Rebates offered to national governing bodies or national sports federations are individually calculated based on completion of stays booked exclusively through the Hilton Worldwide Gold Medal rate booking portal specific to each participating sport governing bodies or federations. Individual stays booked via other channels, including centralized phone reservations, hotel direct or any third party operation will not qualify for rebate bonus."

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen