Sitter vid Arlanda express med @Susanne och väntar in gänget för 10:05 avgången
Tommy Medlem 7 Februari 2016 #11 Sitter vid Arlanda express med @Susanne och väntar in gänget för 10:05 avgången
S Silverfux Medlem 7 Februari 2016 #12 jonten skrev: Ge dig till känna, jag sitter bredvid jackan. Klicka för att utvidga... Var inte kvar så länge.... De hade problem med att checka in mig hela vägen och tillbaka samma dag men till slut så löste loungen det! Mycket bra, nu boardar jag flighten till CPH.
jonten skrev: Ge dig till känna, jag sitter bredvid jackan. Klicka för att utvidga... Var inte kvar så länge.... De hade problem med att checka in mig hela vägen och tillbaka samma dag men till slut så löste loungen det! Mycket bra, nu boardar jag flighten till CPH.
Gustav Jonsson Medlem 7 Februari 2016 #13 Står och inväntar @bnr för att ta tunnelbanan in mot ArnExp
SFC Medlem 7 Februari 2016 #16 Silverfux skrev: @jonten var sitter du? Jag sitter på 14a Klicka för att utvidga... 25A här, håll er lugna där framme nu!
Silverfux skrev: @jonten var sitter du? Jag sitter på 14a Klicka för att utvidga... 25A här, håll er lugna där framme nu!
Agö Medlem 7 Februari 2016 #17 SFC skrev: 25A här, håll er lugna där framme nu! Klicka för att utvidga... Finns det så många rader??
SFC skrev: 25A här, håll er lugna där framme nu! Klicka för att utvidga... Finns det så många rader??
martin1891 Medlem 7 Februari 2016 #20 Sitter på Øresundståget till Kastrup nu och kör över Øresundsbron i detta nu