Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är vi i SAS Guldlounge på CPH
Väntar på att få åka SK983 till NRT, jag har annmält intresse för uppgradering från Plus till Businessclass finns goda chanser sa loungevärden, det har helt plötsligt blivit nya kabinen på dagens flygning.

SAS-loungen GOT för lite fika. Första flygningen på sex veckor faktiskt, man känner sig nästan lite grön. :) Är någon timme i CPH-loungen också innan det blir SK617 vidare mot Geneve.

SAS gold CPH. Nu har den spanska cavan Jaume Serra även kommit hit. :)
812095740f77b4e08a02a307a3183437.jpg

ARN T4, har precis hoppat på SK173 mot Göteborg. Sista flygningen för dagen efter att ha varit nere i HAM med vändande flyg för SAS Bonus Challenge. Mycket trevligt crew på de flighterna (SK2647/2648) som tyckte det var roligt att man åkte med tillbaka. :)

Premiär på liten ganska trevlig Lounge i Turin. Är barservice på all dryck - lite irriterande för vatten, men trevligt att någon gör kaffe och te åt en på morgonen.

Bra utsikt över plattan, och nära till typ alla gator - även om flygplatsen inte är så stor så det är väl inte direkt svårt.

Sitter i Alitalias lounge på FCO.. Hade noll förväntningar efter att ha läst om den.. Men de hade iaf mackor, ost, salami, kall pastasallad. Bra barista som gjorde schysst kaffe.. Samt ok utbud av fika. Därmot ser inredningen ut som om den är från 1977..
Men du får ju skrika till! :p

Jag var i den vid D gates när du skrev inlägget... Lämnade 13.50 igår.

Jag tyckte speciellt att den italienska korven och osten på de kallskurna faten var ganska bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen