Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Canadien

Medlem
Satt och kikade på biljetter till Rom nästa vecka, men SAS är inte så flitiga på den destinationen, som bäst kunde jag få till två legs med SAS, de övriga två med LH. Problemet är dock att SAS vill ha 2k mer än om jag bokar rena LH-flyg på lufthansas web... Dessutom bättre tider med bara LH. Får nog hitta mina två saknade legs vid senare tillfälle.
 

Brandten

Medlem
Tänkte kolla med SAS Chat hur jag ligger till men de hänvisade till telefonsupporten.
Ringde och de talade om att jag nu har 7st resor och jag behöver 10st enkelresor för att nå mitt mål. Han sa att de endast räknar enkelresor så ARN-OSL-CPH-LHR-HEL-ARN skulle bli 5st resor.
 

JSQ

Medlem
Hur ofta brukar dessa challenges dyka upp? :) Efter att ha sökt lite i tråden tyckte jag att jag i alla fall kunde anta att det var en i slutet av våren/början sommarn 13 & 15 samt vintern 13/14 & 15/16. Är det så att det brukar komma 2 per år eller är det lite mer oregelbundet?
 

palmen

Moderator
Hur ofta brukar dessa challenges dyka upp? :) Efter att ha sökt lite i tråden tyckte jag att jag i alla fall kunde anta att det var en i slutet av våren/början sommarn 13 & 15 samt vintern 13/14 & 15/16. Är det så att det brukar komma 2 per år eller är det lite mer oregelbundet?
Tror inte det är helt regelbundet men brukar väl vara 1-2 ggr per år ungefär. Sen är det inte alltid man blir inbjuden till en challenge heller.
 

AtleFlyg

Medlem
Behöver åka ner till Malmö/Köpenhamn den 11e februari över dagen (start tidigast kl 09)... Skulle vara smutt om man fick till en mellanlandning någonstans för att klara av challengen utan att behöva flyga en gång till...

Någon som har något tips på rutt?
 
Toppen