Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

En kanske dum fråga - ska med SK945 i morgon. Bokat Go - ännu inte fått något mail om CU :(. Ska man vänta med incheckning (mail om det kom nyss) eller...? Har ju noterat här att CU mail kommit efter det att incheckningen släppts på.
Är gott om platser i alla klasser enligt EF
C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9H9 Q9 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N9

Vet inte om CU har olika sannolikhet beroende på bokningsläge, men logiskt så borde ju inte CU från Go ges ifall det är väldigt gott om plats i Go. Men logik är kanske inte inblandat här :)

Är gott om platser i alla klasser enligt EF
C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9H9 Q9 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N9

Vet inte om CU har olika sannolikhet beroende på bokningsläge, men logiskt så borde ju inte CU från Go ges ifall det är väldigt gott om plats i Go. Men logik är kanske inte inblandat här :)
Fast bokningsläget i Go borde väl inte påverka CU, men väl OpUps. Däremot påverkar naturligtvis bokningsläget i Plus rimligtvis mina möjligheter. Ser väl dystert ut, får hoppas på hemresan där jag också lagt in OT.

Fast bokningsläget i Go borde väl inte påverka CU, men väl OpUps. Däremot påverkar naturligtvis bokningsläget i Plus rimligtvis mina möjligheter. Ser väl dystert ut, får hoppas på hemresan där jag också lagt in OT.
Bokningsläget i plus ser ju isåfall bra ut för in del Y9 S9

Jag satt på SK945 i Tisdags, 28 pax i Go, 0 i plus och ca 15 i C. (Lan Chile kärran)
Ingen CU, men eftersom alla i Go fick en hel rad så var det en ganska bekväm resa iaf.
Dessutom erbjöd de fritt val från vagnen (hela sortimentet).

Jag satt på SK945 i Tisdags, 28 pax i Go, 0 i plus och ca 15 i C. (Lan Chile kärran)
Ingen CU, men eftersom alla i Go fick en hel rad så var det en ganska bekväm resa iaf.
43 pax i en A-340 undrar hur mycket det kostade SAS att flyga den turen!

Det är inte förvånande att 945 får problem med beläggningen efter schemaändringen. Jag tror inte att nuvarande lösning/slingning kommer att hålla.

Fick Mail om CU plus-> business till 945 imorgon men vid incheckning står det fortfarande plus, kundtjänst säger att det löser de vid incheckning på mmx imorgon?? Hur har det funkat för er? Synts direkt på bokning?

Toppen