Senaste nytt

SAS trenger ny markedsdirektør!

A

Aurora

Guest
Eivind Roald har gått ut på facebook i disse dager:

Skal ansette ny global markedsdirektør i SAS (VP rapporterende til meg). Ca 30-40 ansatte. Krever endel reisevirksomhet.... primært i Skandinavia....men får jobbe med en av de sterkeste merkevarene i Skandinavia. Alder fra 34+....faktisk helst mann....jeg har nærmere 60% kvinner allerede!. Alle tips/hint mottas med takk....del gjerne denne videre....eller spre den i nettverket ditt. Kontakt meg direkte på FB eller på eivind.roald@sas.no hvis du vet om noen.

Noen som føler kallet? ;)

Skulle som flygnörd i princip ta vilket jobb som helst på SAS där de skulle anställa mig, men det här är nog för långt utanför mitt kärnområde :)

Vem som är 34+ skriver så här? Vad betyder det, mindre uppehåll? Som ett kommatecken?

Posten er skrevet på privat facebook-side (med oppfordring om deling), så det er en høyst privat sjargong. Men han burde kanskje tenkt over presentasjonsteknikken sin, når han oppfordret til deling ;)

Posten er skrevet på privat facebook-side (med oppfordring om deling), så det er en høyst privat sjargong. Men han burde kanskje tenkt over presentasjonsteknikken sin, når han oppfordret til deling ;)

Det förstod jag men även för privat kommunikation är det, för mig, häpnadsväckande.

Bra att man efterfrågar en man för en gångs skull, då de flesta marketing jobb tycks domineras av kvinnor. I alla fall på de lägre nivåerna.

Toppen