Timotey
Medlem
Samma härJag vet inte om det är tillfällighet men både mitt SAS MasterCard och SAS DinerClub har samma giltighetstid som min statusgiltighet. Dock inte SAS American Express Elite
Samma härJag vet inte om det är tillfällighet men både mitt SAS MasterCard och SAS DinerClub har samma giltighetstid som min statusgiltighet. Dock inte SAS American Express Elite
+1Jag vet inte om det är tillfällighet men både mitt SAS MasterCard och SAS DinerClub har samma giltighetstid som min statusgiltighet. Dock inte SAS American Express Elite
Får alla Pandion besked om sin status vid ungefär samma datum? Jag har för mig att jag hört att april skulle kunna vara en sådan månad?
Jag vet inte om det är tillfällighet men både mitt SAS MasterCard och SAS DinerClub har samma giltighetstid som min statusgiltighet. Dock inte SAS American Express Elite
Beskedet om du behåller eller blir Pandion kommer i mitten av februari och statusen gäller från 04-01Får alla Pandion besked om sin status vid ungefär samma datum? Jag har för mig att jag hört att april skulle kunna vara en sådan månad?
Pandionkortet och kreditkorten har alltid samma giltighet. Båda går ut i mars.Jag vet inte om det är tillfällighet men både mitt SAS MasterCard och SAS DinerClub har samma giltighetstid som min statusgiltighet. Dock inte SAS American Express Elite
Men kan erhållas, med lite flirt, från SAS redan i slutet av januari.Beskedet om du behåller eller blir Pandion kommer i mitten av februari och statusen gäller från 04-01
På baksidan av mitt Amex Premium står det uttryckligen att giltigheten som står på framsidan inte avser EB-statusen, utan betalkortets giltighet. Gör det inte det på Elite-korten?Jag vet inte om det är tillfällighet men både mitt SAS MasterCard och SAS DinerClub har samma giltighetstid som min statusgiltighet. Dock inte SAS American Express Elite
Slik har det alltid vært på mine kort inntil nå. Og etter at SAS besluttet at også nordmenn kunne få Pandion har utløp konsistent vært 03/xx. Derfor min overraskelse da et erstatningskort kom med 03/17.Pandionkortet och kreditkorten har alltid samma giltighet. Båda går ut i mars.
Og mulig denne status går til kredittkortselskap tidlig for å preparere alle de tusener av kort som skal sendes ut til PandionsMen kan erhållas, med lite flirt, från SAS redan i slutet av januari.
Det er konsistent sammme gyldighet på alle SAS co-branded kort i Norge, inklusiv Amex. Så langt i alle fall.Jag vet inte om det är tillfällighet men både mitt SAS MasterCard och SAS DinerClub har samma giltighetstid som min statusgiltighet. Dock inte SAS American Express Elite