Magnus_K skrev:Köpte den på faktura och sedan använde jag internettjänst och betalade med kort.Klicka för att utvidga...
Magnus_K skrev:Köpte den på faktura och sedan använde jag internettjänst och betalade med kort.Klicka för att utvidga...
Magnus_K skrev:Hej Alla,Jag kommer eventuellt behöva köpa en bil till en anställd.Frågan är inte om jag kan göra själva köpet då dom tar Amex utan mer kan man dra typ 300K+ SEK på kortet?Det skulle göra det enkelt att få 2*2-4-1Har inte kontaktat Amex ännu tänkte göra det imorgon men eventuellt finns någon annan som redan testat liknande här i forumet.Tack på förhand!MagnusKlicka för att utvidga...
Fast blir väl en saftig avgift att köra betalo med Amex när man bara kan dra kortet i butiken gratis?Svenska73 skrev:Jag bad om en faktura på förhöjd leasing från Porsche och betalade via Betalo. Det blev 20.000 EB.Klicka för att utvidga...
Visst blir det en extra kostnad men att flyga ihop som ovan 20K poäng plus att eventuellt få en 2-4-1 på köpet kan löna sig.Brandten skrev:Fast blir väl en saftig avgift att köra betalo med Amex när man bara kan dra kortet i butiken gratis?Klicka för att utvidga...
Tror du missuppfattade @Brandten?Magnus_K skrev:Visst blir det en extra kostnad men att flyga ihop som ovan 20K poäng plus att eventuellt få en 2-4-1 på köpet kan löna sig.Klicka för att utvidga...
Tar dom Amex hos Porsche?bnr skrev:Tror du missuppfattade@Brandten?Det@Brandtenförutsätter eliminerar ju bara avgiften till Betalo. Dvs att betalning görs med AmEx men hos bilhandlaren.Klicka för att utvidga...
Haha, ingen aning faktiskt!Magnus_K skrev:Tar dom Amex hos Porsche?Förstod det som att dom inte tog Amex och att man använde Betalo för att komma runt detKlicka för att utvidga...
Magnus_K skrev:Vi får skapa en lista på vilka bilhandlare som tar kort och kanske göra en BC deal med domHahaKlicka för att utvidga...
Har inte gjort någon djupdykning i frågan men någon bör det väl finnas.Kimmen00 skrev:Tar nån bilhandlare amex? Isf vill jag gärna veta vilken...Klicka för att utvidga...
Magnus_K skrev:Tar dom Amex hos Porsche?Förstod det som att dom inte tog Amex och att man använde Betalo för att komma runt detKlicka för att utvidga...