Senaste nytt

Artikel: Följ med till Farnborough 2012 - årets stora flygshow i London

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det 5 första raderna på 767:an riktiga Business Class stolar, så att det är värt att paxa en av dessa?
Läste något om att de sedan ändrar konfigurationen i Economy om de behöver fler C-stolar.

Är det 5 första raderna på 767:an riktiga Business Class stolar, så att det är värt att paxa en av dessa?
Läste något om att de sedan ändrar konfigurationen i Economy om de behöver fler C-stolar.
Sätesbokning mot betalning på BA - också i C.

Det är riktiga business stolar en bra bit bak, till och med rad 20 vill jag minnas. Finns skynke som flyttas och alla stolar framför är par om 2 med extra utrymme. Flaggar dock för att vissa BA 767'or är riktigt gamla och slitna. En del av dom har åkt in på refurb, men räkna med en sliten kabin på 767. Personligen föredrar jag 319/321 i Club Europe. 320 är också lite slitna ibland.

Sätesbokning mot betalning på BA - också i C.

Stämmer, men fritt från 24h innan avgång. Finns inga dåliga säten i Club på 767 samt det är högsommar m.a.o. inte så troligt att det ska bli fullt före avgång. Säkert en del op-ups då Traveller lär vara smockfullt.

Ingen 747 tyvärr. Har haft en dialog med BA Director of Operations. Timingen att få loss en 747 är dålig eftersom OS börjar ett par veckor senare. Men vi ska öppna upp dialogen igen till hösten för att få till en riktigt BA long-haul wide body till Arlanda som event med businessclass.se

Stämmer, men fritt från 24h innan avgång. Finns inga dåliga säten i Club på 767 samt det är högsommar m.a.o. inte så troligt att det ska bli fullt före avgång. Säkert en del op-ups då Traveller lär vara smockfullt.

Ingen 747 tyvärr. Har haft en dialog med BA Director of Operations. Timingen att få loss en 747 är dålig eftersom OS börjar ett par veckor senare. Men vi ska öppna upp dialogen igen till hösten för att få till en riktigt BA long-haul wide body till Arlanda som event med businessclass.se

Air France satte in en A380 mellan LHR-CDG för att besättningen skulle få träning, då passar det ju bra om BA
tränar upp sin 380 besättning på ARN-LHR rutten :p

Hade varit riktigt kul med ett sådant event!

Jag hänger på! Är bokad på BA781 och BA786 som majoriteten av gänget. Borde inte denna tråd vara en "fastklistrad" en? Var har ni satt er och var tänker ni bo? Hotellen verkar vara 300% dyrare nu. Måste vara på grund av stundande OS.

Kul doc! Får se om jag bor på hotell då jag har både syster och nära vänner som bor centralt. Blir det hotell lutar det åt IC Park Lane eller Hyatt The Churchill för att jobba på RA eller Diamond till nästa år.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen