Senaste nytt

Passa på! Dubbla EuroBonus-poäng nästa månad

jumbooze

Medlem
Man får ju hålla tummarna på att det är SAS IT som är seg... Inget e-mail ännu. EBB & fick booster förra gången.
 

rob74

Medlem
Inget här heller. Fast jag har väldigt lite flyg bokade i maj. Det är en bonusresa med totalt 6 segment, samt en betald ToR KRN-ARN.
 

Homer

Medlem
Tycker det verkar som om idén med de här kampanjerna är att belöna de som redan har många bokningar inom perioden, snarare än att locka de som reser lite och/eller har få bokningar att resa mer.
 

Unicornone

Medlem
Har både pointbooster och fick denna i förmiddags :=)
Fick jackpot på förra PBn,ligger lägre denna gång men tack vare dubbla poäng i maj så borde det väl bli en 24k extra på kontot, me happy!
 

Tjaeng

Medlem
Tycker det verkar som om idén med de här kampanjerna är att belöna de som redan har många bokningar inom perioden, snarare än att locka de som reser lite och/eller har få bokningar att resa mer.

Nja. När jag fick erbjudandet om dubbla poäng i mars började mejlet med "Hej! Vi ser att du rest mycket med oss på sistone..." vilken stämmer för januari och februari, men inför mars hade jag inte en enda resa inbokad ännu när mejlet kom.
 

Homer

Medlem
Nja. När jag fick erbjudandet om dubbla poäng i mars började mejlet med "Hej! Vi ser att du rest mycket med oss på sistone..." vilken stämmer för januari och februari, men inför mars hade jag inte en enda resa inbokad ännu när mejlet kom.

De ville hursomhelst belöna dig, de skrev inte att de saknade dig och hoppades att du skulle komma tillbaka som kund.
 

TjudöBoy

Medlem
Attans, vi som fick en pointbooster i mars kanske inte får denna? Maj = 100% intjäning på alla bokningsklasser i ekonomi ju :(

Jag fick ju pointboostern oxå, å nu detta... D e ju julafton i April, eller Maj blir d väl...:eek:

Vad har du för status hos SAS Tjudö?

Har EBS, fick ett erbjudande från Blue1 i höstas om att resa 1 leg i premium/biz och jag skulle bli uppgraderad till EBS från EBB!
Va gör man, jo bokar en premium resa ARN-HEL illa kvickt å vipps silver kortet dimper ner i brevlådan. :cool:
 
Last edited:
Toppen