AABack2ARN
Medlem
Lite osäker på vilket forum denna fråga skulle läggas i då den utspelar sig på AA men är en generell fråga.
Flyget LHR-JFK blev på nyårsdagen flyttat från avgång 17:30 till 07:00 morgonen efter på grund av "personalbrist".
På morgonflyget serverades den planerade middagsmaten... Satt i F vilket således innebar att cirka 08:00 serverades förrätt, soppa, sallad och en mycket god köttbit följt av AAs härliga glassefterrätt. Inget fel på maten men klockan 08:00 (då man gått upp 04:00 och inte hunnit äta något innan) kändes det kanske inte helt superlyckat. Champagnen var god och rödvinet likaså, men...
Hur har andra flygbolag hanterat motsvarande situation där man dras med långa förseningar? En kraftigt försenat morgonflyg ger den furkost klockan 21? Eller när SAS tvingades senarelägga BKK-flygen från avgång 23 till 07 morgonen efter?
Flyget LHR-JFK blev på nyårsdagen flyttat från avgång 17:30 till 07:00 morgonen efter på grund av "personalbrist".
På morgonflyget serverades den planerade middagsmaten... Satt i F vilket således innebar att cirka 08:00 serverades förrätt, soppa, sallad och en mycket god köttbit följt av AAs härliga glassefterrätt. Inget fel på maten men klockan 08:00 (då man gått upp 04:00 och inte hunnit äta något innan) kändes det kanske inte helt superlyckat. Champagnen var god och rödvinet likaså, men...
Hur har andra flygbolag hanterat motsvarande situation där man dras med långa förseningar? En kraftigt försenat morgonflyg ger den furkost klockan 21? Eller när SAS tvingades senarelägga BKK-flygen från avgång 23 till 07 morgonen efter?