Hur kunde Lufthansa ställa in en flight mellan Stockholm och Paris som de inte flyger överhuvudtaget?
"Unfortunately Lufthansa has cancelled their flight from Stockholm to Paris 9th of June which is the reason you are unable to see this flights, as they do no longer exist.
Jag tror att doktorn syftade på det första citatet ovan, från OTA:n, det verkar ju synnerligen oseröst att inte tala om vilken av flightrna som var inställd.Det är ganska mycket LH med den färdvägen eftersom den går över FRA.
Thunder skrev den i tidigare poster.
Jag tror att doktorn syftade på det första citatet ovan, från OTA:n, det verkar ju synnerligen oseröst att inte tala om vilken av flightrna som var inställd.
På tal om bakläxa, så hade jag blivit besviken om jag bokat till Paris, men landar i Köln.Jag förstod det som att hela reasn var inställd, ialla falll ifrån Arn till Paris (CGN??)
Kan uppdatera med att efter tre mail svarar dom fortfarande att de väntar på svar från Lufthansa...
Detta bådar inte gott. Får nog ta refunden och boka ett dyrare flyg direkt via sas.
Har lärt mig läxan.
Vad är det för resebyrå du har använt?
Jag hade bokat en avbokningsbar resa med SAS och fortsatt att kämpa på mot resebyrån. Det är trots allt resebyrån som skall lösa detta. När resebyrån har bokat om dig, kan du avboka resan med SAS.
Ny bookning med lufthansa på utresan og SAS på hemresan: njemas problemas i SAS appen for megBookad gjennom kilroy.