Beror på vad du menar med "idag". Är det just idag eller de senaste dagarna så kan det vara vad som helst, det har varit snökaos i Istanbul och TK har haft många inställda flighter och har nog skickat de plan de har tillgång till. Om det annars kommer en 737-800 vilket jag inte har åkt själv på sistone, så kan det vara en roulette.
Nix, tänkte under våren - dvs. hur stor är risken att just en 738 har ny C vs. gammal C?Beror på vad du menar med "idag". Är det just idag eller de senaste dagarna så kan det vara vad som helst, det har varit snökaos i Istanbul och TK har haft många inställda flighter och har nog skickat de plan de har tillgång till. Om det annars kommer en 737-800 vilket jag inte har åkt själv på sistone, så kan det vara en roulette.
Nix, tänkte under våren - dvs. hur stor är risken att just en 738 har ny C vs. gammal C?
Nej på båda frågorna. Se t ex mitt inlägg tidigare i tråden. Fick en 320 med sköna gamla C-stolar och, på väg hem, en 321 med blockerat mittsäteFråga: Är alla A320 med blockerat mittsäte och alla A321 med nya stolar i C?
Som jag tolkar början på den här tråden lovar rubriken mer än den officiella pressreleasen.Det här ett jävla bullshit. Har flygit med dem många ggr det senaste året och a321 används närmast aldrig mellan Arn - Istanbul utan gammalt skräp (a320 ifrån 2005, med samma skitstolar i business som i economy. Har bestämt mig samt beslutat för mina bolag att aldrig nyttja Turkish Airlines längre då de inte håller vad som utlovats.