Senaste nytt

IAG köper BMI - Nu är det klart!

Vad som händer med Diamond Club är oklart. Är inbjuden till samtal med BAEC för diskussioner om detta. NDA med största sannolikhet, men kommer berätta så fort jag får och vet något.

Och Richard Branson på Virgin Atlantic tänker överklaga beslutet.

Virgin to appeal bmi sale to British Airways - Telegraph

Apropå Virgin, jag fick upp ett märkligt sökresultat häromdagen: Några bekanta till mig skall flyga BGO-NRT till hösten och de bad om goda råd. Upp kom en kombo med BMI och Virgin - låt vara med övernattning i London bägge vägar, därför hopplös även om priset i C var ok. Varför gör Virgin en sådan sak? Det kanske mer handlar om en politisk provokation vis-a-vis BA?

Apropå Virgin, jag fick upp ett märkligt sökresultat häromdagen: Några bekanta till mig skall flyga BGO-NRT till hösten och de bad om goda råd. Upp kom en kombo med BMI och Virgin - låt vara med övernattning i London bägge vägar, därför hopplös även om priset i C var ok. Varför gör Virgin en sådan sak? Det kanske mer handlar om en politisk provokation vis-a-vis BA?

Vanliga Virgin Atlantic biljett från Stockholm tillåter att ha anslutningsflyg till/från London med British Airways.

Är således BMI officiellt = Ba redan nu?

Nje, det är ingenting med försäljning av bmi att göra.
En Virgin Atlantic biljett från Stockholm till t ex Los Angeles/Tokyo/Hong Kong tillåter anslutningsflyg med British Airways(både med BA kod och med Finnair kod) eller bmi(SAS operated).

Nje, det är ingenting med försäljning av bmi att göra.
En Virgin Atlantic biljett från Stockholm till t ex Los Angeles/Tokyo/Hong Kong tillåter anslutningsflyg med British Airways(både med BA kod och med Finnair kod) eller bmi(SAS operated).
Nu är jag förvirrad. Vad har detta så att göra med det faktum att Virgin erbjuder en biljett BGO-LHR-NRT?
För övrigt - och helt OT - så undrar jag sedan länge vad din etniska/språkliga bakgrund är....

Nu är jag förvirrad. Vad har detta så att göra med det faktum att Virgin erbjuder en biljett BGO-LHR-NRT?
Jag förstår inte heller vad som är poängen att erbjuda en biljett som kräver övernattning i London i båda riktning.
Från Stockholm är det åtminstone kan man ansluta sig till/från Virgin Atlantic flyg samma dag.

För övrigt - och helt OT - så undrar jag sedan länge vad din etniska/språkliga bakgrund är....

Du får ursäktar mig om mitt sätt att använda svenska språk stör dig.
När det gäller min bakgrund kan du läsa här: Läs mer om teamet

Jag förstår inte heller vad som är poängen att erbjuda en biljett som kräver övernattning i London i båda riktning.
Från Stockholm är det åtminstone kan man ansluta sig till/från Virgin Atlantic flyg samma dag.

Du får ursäktar mig om mitt sätt att använda svenska språk stör dig.
När det gäller min bakgrund kan du läsa här: Läs mer om teamet
Din hänvisning gör mig inte klokare, men det kanske också var avsikten. Sak samma.

Toppen