Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sökte i torsdags 10/12 och fick bekräftelse på kortansökan imorse. Nu strax efter kl 23 råkade jag se att det satt 20.000 härliga baspoäng på SAS-kontot, så mina befintliga ca 26.000 baspoäng med fyra månader kvar på kvalificeringsåret blev till 46.000 poäng och guld direkt. Helt underbart!

Men precis som mhaggkvist skrev så har jag faktiskt inte fått något besked om jag är beviljad kortet eller ej, men SAS-poängen fanns där i allafall.

Lite konstigt att man får SAS-poängen direkt utan att ha vare sig blivit beviljad kortet ännu eller betalat någon årsavgift?

/M
Låter bra. Hade ju varit riktigt surt för min del om jag ansöker nu och inte får svar innan min eurobonus period går ut 31/1

Hejsan,
Hade tänkt skaffa ett Amex Elite och tar gärna emot en värvning!
För ett antal år sedan hade jag ett vanligt grönt Corporate Amex kort men det har inte varit aktivt på länge så jag
hoppas att det inte skall påverka värvningsbonus....

Skulle förstås ha ansökt innan jul så man fått in julklapparna på det.... ;)

Gott Nytt År!

Hejsan,
Hade tänkt skaffa ett Amex Elite och tar gärna emot en värvning!
För ett antal år sedan hade jag ett vanligt grönt Corporate Amex kort men det har inte varit aktivt på länge så jag
hoppas att det inte skall påverka värvningsbonus....

Skulle förstås ha ansökt innan jul så man fått in julklapparna på det.... ;)

Gott Nytt År!

Du har PM!

Nu är vi inne i ett nytt år och det börjar närma sig betalning av årsavgiften. Eftersom min EB-period börjar den 1 mars vill jag inte ha de 20000 baspoängen för än då. Därför tänkte jag först säga upp mitt Elite för att sedan skaffa det igen i mars. Men så slog det mig att jag gärna vill satsa på en voucher igen och att jag inte vill förlora två månaders intjäning. Därför tänkte jag byta ner mig till ett Premium eller Classic fram till mars för att sedan uppgradera till Elite för att få 20000 baspoäng. Är detta möjligt tror ni?

Nu är vi inne i ett nytt år och det börjar närma sig betalning av årsavgiften. Eftersom min EB-period börjar den 1 mars vill jag inte ha de 20000 baspoängen för än då. Därför tänkte jag först säga upp mitt Elite för att sedan skaffa det igen i mars. Men så slog det mig att jag gärna vill satsa på en voucher igen och att jag inte vill förlora två månaders intjäning. Därför tänkte jag byta ner mig till ett Premium eller Classic fram till mars för att sedan uppgradera till Elite för att få 20000 baspoäng. Är detta möjligt tror ni?

Tror faktiskt det funkar

Japp, har varit premium innan, uppgraderade till elite och fick 20K, tjänade in 2 st 2-4-1 under 2015 som jag inte har använt och behöver inte 2 st till under 2016. Nedgraderade mig till premium i oktober.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen