Nu är jag i Galleries First lounge Heathrow Terminal 3.
Cathay loungen var stängd tills den nya öppnar.
Lite Tattinger 2008 var gott.
Nu väntar Japan Airlines första klass till Tokyo för tredje gången på 6 veckor.
Har precis gått igenom immigration på väg från Jakarta. Eller ja, gick in i en lounge (därav post i denna tråd) som ligger i incheckningsområdet och en tjej sprang iväg med mitt pass och ordnade en exitstämpel. Ingen fika än idag men snart blir det bubbel hos Cathay Pacific. Boarding time: 07:50.
RC bjöd föresten på en enklare frukost på rummet 05:45 då varken loungen eller frukostmatsalen hade öppnat när jag ville äta. Uppskattas!
Blir heldagsresa idag med då jag åker vidare till TPE i eftermiddag. Kanske nån på HKG 14-15?
Sala Vip Iberia Lounge Velazquez T4S, Madrid. Väldigt trevlig varm frukostbuffè. Jag gillar verkligen Iberia, mest för att dom flyger åt rätt håll i världen
SAS guldlounge på Arlanda. Extremt lugnt i dag och julbordet finns kvar. Vi är på väg med Ethiopian till Dubai och är nyfikna på hur bra businessclass dom har. Många poäng blir det i alla fall.
Har lite frukost på JAL First Class Lounge på Narita flygplatsen i Tokyo.
Den fjärde första klass flygningen med Japan Airlines på 6 veckor väntar.
Nu ska jag till Jakarta.
Hälsningar från SAS guld loungen på OSL på väg till Thailand med familjen. Lite folk i loungen och nu är det scanning av boardingcard in i Guld loungen.