Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Houston T/R, Star Alliance JV, 13.400 SEK inkl. skatter

Jag är villig att ge dem en chans här faktiskt. Lufthansa om man skulle flyga first är väl en helt annan grej, men just i Business är nog inte skillnaden lika markant :)
Är inte alla United 787 med "ex continental" - kabinen? Isåfall skulle jag välja den framför Lufthansas Business-kabin alla dagar i veckan utan att tveka.

Har flugit med den två gånger mellan Houston och London. Båda gångerna har även service varit på absolut topp, och definitivt bättre än vad jag brukar gå på Lufthansa. Men det kan det definitivt skilja sig mellan olika baser och olika crews - och dagsformen. Lufthansa generellt sätt brukar ha en jämnare nivå, men just på 787an har jag bara haft bra upplevelser.

Första klass är förstås något helt annat. United har väl inte det alls på 787, och deras global first är ju även annars inte i närheten av Lufthansa.

Stort tack för detta!
Får man extremt låga Eurobonus poäng om man bokar denna resa i business tur och retur?
ca 8000p kvar till nästa nivå...antingen köra enligt detta i BC eller med SAS i economy och når nästa nivå helt säkert.

Stort tack för detta!
Får man extremt låga Eurobonus poäng om man bokar denna resa i business tur och retur?
ca 8000p kvar till nästa nivå...antingen köra enligt detta i BC eller med SAS i economy och når nästa nivå helt säkert.
P-klass ger 100% till eurobonus så länge du inte flyger Brussels (då får du ingenting).

Det är inte extremt lågt men det är inte jättebra heller. Men att komma upp i 8000 miles på en tur och retur är inte så svårt.

Toppen