Senaste nytt

Fredagstråden™

Kanske inte är tillåtet (mod får ta bort i så fall) men jag gör ett försök iaf - Ni som inte alla fredagar och helger under vårkanten inbokade samt kanske behöver jaga lite segments/Miles
Jag och polaren har bjuder till på en weekend i London med fotboll på schemat. Allt till förmån för musikhjälpen!
4h kvar på auktionen. Det skulle vara roligt om någon BC:are vann så att jag har någon att snacka lite intressanta saker med

OBS: alla pengar går oavkortat till musikhjälpen (så jag tjänar ingenting på detta)

Länk: Fotbollsweekend till London fr tv personer p Tradera.com -

Kanske inte är tillåtet (mod får ta bort i så fall) men jag gör ett försök iaf - Ni som inte alla fredagar och helger under vårkanten inbokade samt kanske behöver jaga lite segments/Miles
Jag och polaren har bjuder till på en weekend i London med fotboll på schemat. Allt till förmån för musikhjälpen!
4h kvar på auktionen. Det skulle vara roligt om någon BC:are vann så att jag har någon att snacka lite intressanta saker med

OBS: alla pengar går oavkortat till musikhjälpen (så jag tjänar ingenting på detta)

Länk: Fotbollsweekend till London fr tv personer p Tradera.com -

Riktigt bra intiativ!
Har ni säsongskort på Fulham eller kan man byta biljetterna till ett annat lag?
Nu tänker jag inte på Chelsea, utan hade gärna gjort ett besök på legendariska The Den.

Tar aldrig slut.
Små små djur kröp omkring i ris, mjöl, flingor och överallt:(
Nu har vi sanerat kök hela dagen och tack och lov är vi bortbjudna på födelsedagsmiddag.

Liten St Peter's Winter Ale som nedvarvning :)

880b7aee0aea0ff622411fca5529231b.jpg

Edit: finns det bra hotell på Kungsholmen?
Kungsholmen hotel, Stockholm – Clarion Hotel Amaranten - Bodde dar for manga ar sedan nar det var First hotel amaranten, har for mig att det var OK men 10 ar sedan.
När Choice köpte Amaranten av First för cirka 3 år sedan var renoveringsbehovet stort. De börjar snart bli klara.
Jag lovade mig själv för ett år sedan att aldrig bo där förrän de var klara. Men rummwn har blivit bra!
Tidigare i höstas höll de på med frukostmatsalen ( = kaos!) och den lilla baren. Jag tror att 10% av rummet kvarstår. Det blir nog bra när det är klart.

När Choice köpte Amaranten av First för cirka 3 år sedan var renoveringsbehovet stort. De börjar snart bli klara.
Jag lovade mig själv för ett år sedan att aldrig bo där förrän de var klara. Men rummwn har blivit bra!
Tidigare i höstas höll de på med frukostmatsalen ( = kaos!) och den lilla baren. Jag tror att 10% av rummet kvarstår. Det blir nog bra när det är klart.

Har spenderat ett hundratal nätter på Amaranten de senaste två åren.
De renoverade rummen är trevliga men när det är varmt ute så blir rummen riktigt varma.
Vattentryck i duschen är ett klart problem över lag.
Gymmet är otroligt litet (men välbesökt) och slitet. Frukosten är bra men om man är där senare än 07.00 så är det kaos.
Väldigt varierande kvalitet på personal. Kitchen table är en klar förbättring i jämförelse med restaurangen i hotellet.
Bokar man tidigt kan man få rum för runt 1100 men vid kort varsel smyger det gärna upp till 17-1800.
Kan leta upp lite bilder om så önskas.

Toppen