Jasså, är det farligt på ADD?Tyvärr skulle jag undvika ADD av säkerhetsskäl.
Jasså, är det farligt på ADD?Tyvärr skulle jag undvika ADD av säkerhetsskäl.
Tror nog att det är farligare att cykla i Sverige på vintern än att besöka Addis Ababa. Kände mig väldigt säker sist jag var där.Tyvärr skulle jag undvika ADD av säkerhetsskäl.
Håller med, vart där rätt många gånger dem senaste åren. Senast för några veckor sedan. Har aldrig sett, hört om eller upplevt några säkerhetsrelaterade problem.Tror nog att det är farligare att cykla i Sverige på vintern än att besöka Addis Ababa. Kände mig väldigt säker sist jag var där.
om inte annat så är den en rörig flygplats. inte ens personalen vet var du ska eller när.Tyvärr skulle jag undvika ADD av säkerhetsskäl.
Med tanke på strejkfrekvensen vet jag inte om man kan säga att man "vet vad man får" med Lufthansa. Mellanlandningar med ET brukar nog för däremot vara kända redan vid bokning. Eller brukar de göra oplanerade stopp?om inte annat så är den en rörig flygplats. inte ens personalen vet var du ska eller när.
jag håller med senator i det fallet med LH vet du vad du får.
med ET så kan du hamna i en 737 och mellanlanda i massor av städer på väg hem
Med tanke på strejkfrekvensen vet jag inte om man kan säga att man "vet vad man får" med Lufthansa. Mellanlandningar med ET brukar nog för däremot vara kända redan vid bokning. Eller brukar de göra oplanerade stopp?
Det tycks vara fallet. Dock går jag efter mitt standardsvar att det är farligare att cykla på vintern i Sverige än att flyga med dessa bolag@Jonas C, tyvärr är det så att inga av dina favoritflygbolag (TK och ET) är väl representerade när det gäller flygsäkerhet. Många incidenter och haverier hos dessa bolag.
Flög Business på 777-200LR för snart tre år sedan och var mycket nöjd med ET. Så det skulle vara kul om man fick testa 787:an med de nyaste Business stolarna.Ta ET. LH kan du ju testa på massvis med andra linjer. Så prova ET nu när du har chansen. Jag var nöjd med deras service när jag flög med dem. Jättetrevlig crew hade jag.