johhenrik
Medlem
Nu skämtar du väl hoppas jag?Nja. Jag vet inte... Det enda som godtycklig amerikansk United Club har bättre är väl utrymme....
Nu skämtar du väl hoppas jag?Nja. Jag vet inte... Det enda som godtycklig amerikansk United Club har bättre är väl utrymme....
Sedan kan man ju fråga sig om det är värt att köa för att komma in i loungen på ARN T4... Den får ju amerikanska lounger att framstå som lyxiga.
Och Fokus! (Fast den behöver man ju bara hämta en gång i veckan)Gröten, bäste @agehall
Nu skämtar du väl hoppas jag?Man kan ju trots allt ta en Sierra Nevada eller ett glas vin i en United Club.
![]()
Ska vara standard så vitt jag vet. Har haft det på samtliga (4/4) Plus-flygningar utanför Norden/Baltic states efter att SAS började med det.ingen varm handduk och ingen duk på bordet. Är inte detta standard nu? Eller struntar slöa medarbetare bara i det eftersom det innebär ett "merjobb"?
Ska vara standard så vitt jag vet. Har haft det på samtliga (4/4) Plus-flygningar utanför Norden/Baltic states efter att SAS började med det.
Har sett väldigt självklart ut hos de crew som jag haft hittills... endast svensk crew ex-ARN och tillbaka till ARN då...Bra. Jag har inte haft samma tur. Det verkar som att man plockar fram det lite godtyckligt då, förmodligen beroende på humöret hos besättningen...
Bra. Jag har inte haft samma tur. Det verkar som att man plockar fram det lite godtyckligt då, förmodligen beroende på humöret hos besättningen...
Noe negativ konspirasjonsteori, men kudos for kreativiteten!
Dette beror på at leverandøren av duker og kluter ikke har klart å dimensjonere leveringene helt etter SAS' behov enda, slik at enkelte flyvninger går uten. Regner med dette stabiliserer seg så fort man får bedre statistikk på hvor mye som trengs.
Skönt med någon som står upp för SAS i vått och torrt. Du borde få någon form av hederspris.
Har man problem med vissa delar i sitt servicekoncept löser man det på annat sätt/påtalar det, inte minst när man bara har 5-10 passagerare...