Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Gäller det också om jag gör en bokning där jag betalar med pengar, borde man inte kunna få ett BC rum åtminstånde ?
Via någon av deras sidor förutsätter jag då att du menar:) har personligen bara då bott där som CCC och då fått uppgradering till BC rum. Däremot så finns det rätt många rapporter här om att dem inte uppgraderar CCG. Se tex denna tråd:
Oväntat svar från Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Just Radisson Blu Riverside har ju normalt högre beläggning på vardagar än på helger, är det någon som har CCG som har lyckats att bli uppgraderad på en helg ?
/A

Just Radisson Blu Riverside har ju normalt högre beläggning på vardagar än på helger, är det någon som har CCG som har lyckats att bli uppgraderad på en helg ?
/A

Har en Riverside helgbokning på kommande, återkopplar sedan. Däremot fick jag nyss ingen uppgradering på Radisson Scandinavia i Götegorg som CCG, kanske pga att jag använde friends&family rate, ingen välkomstgåva för övrigt heller, men jag var nöjd med priset (80€ vs. 2500SEK cash).

Har en Riverside helgbokning på kommande, återkopplar sedan. Däremot fick jag nyss ingen uppgradering på Radisson Scandinavia i Götegorg som CCG, kanske pga att jag använde friends&family rate, ingen välkomstgåva för övrigt heller, men jag var nöjd med priset (80€ vs. 2500SEK cash).
Hur gick det ? Blev det upgrade ?

Hur gick det ? Blev det upgrade ?

Du får vänta en stund till :) vi bodde nämligen på Radisson i Åbo i helgen. Helt klart det ända rätta valet i Åbo, även om rummen är redan lite gamla (i god skick dock), men läget läget är det och stämning varit alltid bra där. Bokade 2f1 dessutom och fick uppen till riverside (i princip standard, men dyrare) rum som i mitt tycke är klart bättre än business class rummen som har vy mot stan. Jag kommenterade vid checkout att vi ätit frukost (som brukar vara härligt bra där), den ska väl inte ingå i 2f1 rate, de tog inte betalt för den :)

Riverside i Göteborg levererade denna vecka business class uppgradering på standard bokning, en natt. Första gången jag bott där, tyckte helt klart det var ett trevligt hotell.

Senare levererade Scandinavia i Göteborg en junior svit på motsvarande standard bokning, två nätter.

Bra Radisson facit som ccc denna vecka!

Uppgraderad till juniorsvit i måndags från standardrum på Radisson i Göteborg. Mycket stort och trevligt rum.

Riverside Radisson Göteborg. Ingen uppgrade, ingen välkomstgåva, ingenting. CCG på frinatt. Dock inte besviken då hotellet var fräscht, bra med eluttag, ordentlig waterfall dusch och gratis frukost.

Toppen