Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Checkade in på Radisson Blu Arlandia för en timme sedan å blev uppgraderad till BC rum, bokat med points+pengar standard rum. Tror jag har 100% upgrade utdelning på detta hotell, kan bara buga å tacka ödmjukt. Radisson Blu Arlandia äger skulle mina döttrar sagt...

Radisson Blu Sky City, billigaste rum bokat men uppgraderad till BC-rum. Inte för att det gjorde någon större skillnad under de 6 timmar jag spenderade på hotellet...

CCG

Radisson Blu EU, Bryssel. Bokat standardrum med 2-4-1 som CCG. Uppgraderad till juniorsvit. De tungt beväpnade vakterna vid entrén och högsta hotnivån är en tveksam bonus...

Lite blandat från i år,
RADISSON BLU HOTEL, ABU DHABI YAS ISLAND
Superior till Business Class. Trevlig lounge!

RADISSON BLU HOTEL SHANGHAI NEW WORLD
Superior till Deluxe Suite.

RADISSON BLU HOTEL, HAMBURG AIRPORT
Standard till Business Class.

RADISSON BLU RESORT, EL QUSEIR
Sea View till Marine Club. Poängbokning, bra värde för poängen!

Återigen bokat vanligt standard enkelrum och uppgraderades till Business Class rum med finare badrockar (behövdes vid poolen :), frukt, snacks och tidning vid ankomst. Radisson Blu Dhaka Water Garden.

Jag har bokat ett rum på Radisson Blu Riverside i GBG och betalt med EB poäng, finns det chans för uppgradering om jag har Club Carlsson Gold på en sån bokning eller gäller det bara rum man har betalt med pengar ?

/A

Jag har bokat ett rum på Radisson Blu Riverside i GBG och betalt med EB poäng, finns det chans för uppgradering om jag har Club Carlsson Gold på en sån bokning eller gäller det bara rum man har betalt med pengar ?

/A
Jag skulle inte hoppas på något tyvärr. Då det dels är bokat via en 3rd party och du "bara" har CCG. Dem verkar ha en policy att enbart uppgradera CCC där.
Däremot så har jag aldrig upplevt någon skillnad på något Rezidor hotell med uppgraderingar om man har betalt med ClubCarlson poäng.

Toppen