För att inte tala om risken att hamna på Norwegian![]()
Man kan inte kräva IATA-anslutna flygbolag? "Ni är väl ett seriöst bolag?"
För att inte tala om risken att hamna på Norwegian![]()
Så säger man ju om alla bolag som tvingar sina anställda att ens åka ekonomi."Ni är väl ett seriöst bolag?"
Ibland när det är bråttom så måste man ta vad som finns tillgängligt.Man kan inte kräva IATA-anslutna flygbolag? "Ni är väl ett seriöst bolag?"
Ja, det är ju helt rimligt.Ibland när det är bråttom så måste man ta vad som finns tillgängligt.
Finns fler som gör det, men de flesta skriver inte så öppet om det av flera orsaker.@simon_says91 gör väl detta titt som tätt?
Man kan inte kräva IATA-anslutna flygbolag? "Ni är väl ett seriöst bolag?"
Norwegian är väl IATA-anslutna? Kan du utveckla detta?
Nu blir jag ju intresserad vad det kan vara för orsaker. Framför allt om det är av typen if I tell you I have to kill you? Eller är det så att dom reser med fallskärm på så dom kan hoppa av och leverera Carlsberg till strandsatta.......Finns fler som gör det, men de flesta skriver inte så öppet om det av flera orsaker.
Nu blir jag ju intresserad vad det kan vara för orsaker. Framför allt om det är av typen if I tell you I have to kill you? Eller är det så att dom reser med fallskärm på så dom kan hoppa av och leverera Carlsberg till strandsatta.......![]()
Och varför han skrev så? Antagligen bara för att folk skulle bli nyfiknaPrecis min tanke. Nu när @agehall skrev så kan jag ju inte sluta fundera på vad det skulle vara för orsaker.